مرادمند: به سپاهان باز نمی‌گردم

مدافع تیم فوتبال پدیده گفت: با وجود اینکه شرایط خوبی در سپاهان این روزها وجود ندارد و پیشنهاداتی مطرح کردند که برگردم اما ترجیح می‌دهم با شرایط کنونی به این تیم برنگردم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه پدیده، محمدحسین مرادمند در خصوص سال 94 گفت: چه در بعد حرفه‌ای و ورزشی و چه در بعد شخصی، 94 سال فوق‌العاده خوبی برایم بود. امیدوارم بتوانم در سال 95 این آرامش و اتفاقات خوب را ادامه‌دار داشته‌باشم. قطعا فکر می‌کردم که باید شرایطی داشته‌باشم تا خودم را در سال 94 بیشتر نشان دهم. به هر حال قسمت اینطور رقم خورد که به پدیده بیایم و فیکس شوم، به تیم ملی المپیک دعوت شوم و لحظات خوبی در زندگیم رقم بخورد.

وی افزود: بهترین خاطره سال 94، برایم در زندگی شخصی دایی شدنم بود و بچه خواهرم به دنیا آمد. بهترین خاطره فوتبالی‌ام در سال94 هم به بازی دور رفت پدیده و فولاد مربوط می‌شود که در آن توانستم نخستین گلم را برای پدیده به ثمر برسانم.

مرادمند با اشاره به شرایط سختی که در اوایل فصل برایش رقم خورد، خاطرنشان کرد: اردوهای بلندمدتی را در تیم ملی المپیک داشتیم و پس از آن به تیم‌هایمان برمی‌گشتیم، به همین دلیل ریکاوری مناسبی نداشتیم. به هر حال بازیکن هستیم و باید در هر دو جبهه تلاش می‌کردیم اما خستگی‌ها و اتفاقاتی که در این بین رخ داد، باعث شد تا نتوانم آنطور که باید و شاید مثمرثمر باشم. به هر حال این روزها گذشت و دیگر به آنها فکر نمی‌کنم و خوشحالم که توانسته‌ام از آن دوران فاصله بگیرم. در خصوص سرمربی تیم ملی امید هم صحبت نمی‌کنم چون تمامی مسائل تمام شده‌ است.

مدافع جوان تیم پدیده در خصوص این باشگاه تصریح کرد: پدیده رکنی مهم دارد و آن هم رفاقت میان کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان است. این رفاقت را پیش از این تجربه نکرده‌ بودم و نتایج خوب چند هفته اخیر به همین موضوع مربوط می‌شود.

مرادمند که تا سال گذشته در تیم سپاهان حضور داشت، در خصوص جداییش از این تیم گفت: باز هم به عقب برگردم، از سپاهان جدا می‌شوم. با وجود اینکه شرایط خوبی در سپاهان این روزها وجود ندارد و پیشنهاداتی مطرح کردند که برگردم اما ترجیح می‌دهم با شرایط کنونی به این تیم برنگردم. در بحث جدایی من از سپاهان اتفاقات خوبی نیفتاد و تنها کسی که به من در آن شرایط و آن بازه زمانی، کمک ویژه‌ای کرد، محرم نویدکیا بود که جا دارد از وی باز هم تشکر کنم.

وی برای سال 95 ارزو کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در سال 95 بتوانم به تیم ملی بزرگسالان برسم. امیدوارم مربیان تیم ملی کشورمان به پدیده توجه کنند زیرا شرایط تیم ما بسیار خوب است و آماری فوق‌العاده داشته‌ایم. در لیست تیم ملی که برای بازی‌های اخیر معرفی شد، پدیده می‌توانست یکی دو سهمیه داشته‌باشد.

مرادمند در خصوص مصدومیت روزبه چشمی تصریح کرد: رباط صلیبی برای بازیکن بدترین مصدومیت ممکن است، روز بازی با استقلال و هنگامیکه روزبه زمین خورد، فکر نمی‌کردم مصدومیتش تا این حد جدی باشد. وقتی شنیدم شوکه شدم. چشمی بازیکنی خوب است و امیدوارم با قدرت برگردد.

وی یادآور شد: عید را به تمامی هموطنانم به خصوص مردم مشهد که در کنارشان زندگی می‌کنم و اصفهان، که زادگاهم است تبریک می‌گویم. امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای تمام مردم کشورم باشد.

مسعود نظرزاده نیز در خصوص سال 94 و اتفاقاتی که در این سال برایش افتاد گفت: در نیم‌فصل نخست امسال شاید بازی به من کمتر رسید اما در نیم‌فصل دوم شرایط فرق کرد و توانستم به تیم پدیده خدمت کنم. البته که بازی به بازی باید بهتر می‌شدم و در ابتدای کار به خاطر اینکه زمان زیادی از بازی و ترکیب تیم دور بودم، یک‌سری اشکالات داشتم اما با رضا مهاجری، سرمربی تیم هم صحبت کرده‌بودم و ایشان را در جریان گذاشته‌بودم. خوشحالم که زمان به من داده‌شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم‌فصل دوم بازیکن هم‌پستی وی به تیم اضافه شد یا نه، تصریح کرد: کسی در پست من در نیم‌فصل دوم با وجود مصدومیت دوست خوبم، حسن جعفری، به تیم اضافه نشد. شرایطم به شکلی است که خودم به خودم می‌توانم انگیزه دهم. در برخی تیم‌ها مربیان 2، 3 بازیکن هم‌طراز را در هر پست جذب می‌کنند تا رقابت ایجاد کنند اما من نیازی به این موضوع ندارم و خودم می‌توانم انگیزه لازمه را در فکرم به وجود آورم. به هر حال از کادرفنی و سرمربی تیم ممنونم که به من اعتماد کرد.

مدافع پدیده افزود: بهترین بازی‌ام در سال 94 که خاطره زیبایی برایم رقم زد، دیدار در اهواز مقابل استقلال اهواز بود که نخستین بازی فیکسم بود و توانستم پاس گل بدهم و بازی را بردیم. هرچند داور یک خطای هند پنالتی عجیب در آن بازی از من گرفت اما باز هم همینکه توانستم در نخستین دیدار پیروز باشم شیرینی خاصی داشت. بدترین خاطره‌ام در سال 94، تمامی باخت‌های امسال بود که خاطره بدی بود.

نظرزاده در خصوص سال 95 گفت: دوست دارم کیفیتم را روز به روز بالاتر ببرم و بتوانم به تیمم کمک کنم. از نظر خانوادگی هم قطعا امیدوارم بتوانم در کنار خانواده‌ام با خوشبختی به زندگی ادامه دهم و اطمینان خاطر خوبی برای آنها رقم بزنم.

وی تاکید کرد: با این کیفیت بازی و این نتایج، بسیار بعید است که رتبه‌مان از هشتم کمتر شود. حداقل رتبه‌ای که احساس می‌کنم در پایان فصل به دست آوریم همین رتبه‌های بین ششم تا هشتم است.

604

کد خبر: 619629

وب گردی

وب گردی