آمادگی 9مرکز درمانی برای تعطیلات عید/خدمات رایگان درمانی در ایام نوروز

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز ؛ خدمات درمانی رایگان به شهروندان بخش مرکزی شهر تهران به ویژه نیازمندان ارائه می شود.

به گزارش ایسکانیوز به گفته سید عباس طباطبایی ؛ با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی محدوده منطقه 11 در آستانه نوروز کتابچه راهنمای مراکز درمانی نوروزی در دسترس شهروندان قرار گرفته است . این کتابچه راهنما حاوی نشانی ، شماره تماس و ساعات پذیرش بیمار توسط آن دسته از مراکز درمانی ،بیمارستان ها و مطب هاست که در روز و ساعات خاصی به صورت رایگان و با تخفیف ویژه بیماران را معاینه می کنند.

طباطبایی افزود: شهروندان برای استفاده از این خدمات می توانند به خانه های سلامت منطقه مراجعه و معرفینامه استفاده از خدمات رایگان و تخفیف های ویژه را دریافت کنند.

نشانی مراکز درمانی

بر اساس این گزارش بیمارستان فارابی به نشانی میدان قزوین –خیابان کارگر جنوبی ، بیمارستان بهارلو به نشانی خیابان کارگر جنوبی –خیابان بهداری نبش انبار نفت ، بیمارستان روزبه به نشانی خیابان کارگر جنوبی – پایین تر از چهار راه لشکر ، مرکز بهداشتی درمانی ابن سینا به نشانی خیابان سینا – چهارراه خرمشهر ، مرکز بهداشتی درمانی ثلاث به نشانی خیابان مولوی –ایستگاه تشکیلات ، مرکز بهداشتی درمانی سعادت به نشانی خیابان وحدت اسلامی –ضلع جنوبی پارک شهر –خیابان بهشت ، مرکز بهداشتی درمانی فرمانفرمایان به نشانی خیابان آذربایجان –نرسیده به چهارراه رشدیه ، درمانگاه شبانه روزی شهدای فاتب به نشانی تقاطع خیابان منیری جاوید و شهدای ژاندارمری ، پلی کلینیک تخصصی ابوریحان به نشانی خیابان انقلاب –خیابان فلسطین جنوبی –تقاطع نظری برای ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

105105

کد خبر: 619718

وب گردی

وب گردی