هشدار نسبت به جاری شدن سیلاب در جاده‌ها

به سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی گاهی با رعد وبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان هواشناسی، دوشنبه 95/1/9: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، بوشهر، غرب فارس، گیلان، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل و شمال استان های قزوین، البرز و تهران.

🔹سه شنبه 95/1/10: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در کهگیلویه و بویراحمد، جنوب فارس و بارش باران و برف در شمال آذربایجان غربی.

🔹چهارشنبه 95/1/11: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در جنوب شرق فارس، هرمزگان و نیمه شمالی خراسان رضوی.

🔹همچنین با توجه به پیش بینی بارش برف در جاده های کوهستانی البرز، شمال غرب و غرب لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها وجود خواهد داشت. با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، توصیه می شود اقدامات لازم جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید از جمله خودداری از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها، خودداری از رانندگی در مسیرهای آب گرفته و کاهش سرعت خودرو هنگام رخداد وزش باد شدید.

20103

کد خبر: 619747

وب گردی

وب گردی