پیام تسلیت علی لاریجانی به رضا ربانی رئیس مجلس سنای پاکستان

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی لاهور پاکستان گفت: ایجاد ناامنی و درگیری مذهبی در جهان اسلام در راستای منافع و امنیت رژیم اشغالگر قدس و دشمنان ثبات، امنیت و انسجام امت اسلامی است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، علی لاریجانی با صدور پیامی جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم بی گناه در حادثه انفجار تروریستی در شهر لاهور را به رضا ربانی رئیس مجلس سنای جمهوری اسلامی پاکستان تسلیت گفت.
متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
«جناب آقای رضا ربانی
رئیس محترم مجلس سنای جمهوری اسلامی پاکستان
السلام و علیکم و رحمة اللّه و برکاته
بانهایت تاثر و تاسف از حادثه تروریستی لاهور و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم بی گناه در این اقدام تروریستی مطلع شدم.
اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی و غیر انسانی، مراتب همدردی و تسلیت خود را با جناب عالی، نمایندگان مردم، دولت و ملت مسلمان پاکستان ابراز می دارم.

عالیجناب؛
اعتقاد راسخ دارم تلاش های کنونی برای ایجاد ناامنی و درگیری مذهبی در جهان اسلام در راستای منافع و امنیت رژیم اشغالگر قدس و دشمنان ثبات، امنیت و انسجام امت اسلامی می باشد.
بی تردید افراط گرایی و تروریسم در هر شکل مغایر با مبانی و اصول دین مبین اسلام و سیره و خط مشی پیامبر بزرگ اسلام است.
مایلم تاکید نمایم جمهوری اسلامی ایران که امنیت و ثبات پاکستان را در راستای امنیت منطقه و جهان اسلام می داند از هر اقدامی برای تحکیم آرامش پایدار در منطقه حمایت می نماید و آماده هرگونه همکاری و تعامل سازنده می باشد.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران»

10202

کد خبر: 619828

وب گردی

وب گردی