پذیرش 95 دانشگاه آزاد اسلامی  بر مبنای ممیزی رشته محل‌ها خواهد بود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش دانشجویان در سال 95 بر اساس ممیزی رشته محل‌ها خواهد بود و بر اساس ظرفیتی که دارند به آنها دانشجو تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در چند حوزه فعالیت‌هایی را انجام خواهیم داد که مهمترین آن همچنان جذب هیات علمی است که فقط مختص به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیست و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی و خارج از کشور نیز می‌توانند برای جذب اقدام نمایند چرا که سامانه همچنان باز است.

او ادامه داد: به طور مستمر ممیزی رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی را خواهیم داشت و ظرفیت پذیرش در نیم سال اول و دوم 95 ( در کل سال 95) را مبنای ممیزی صورت گرفته انجام خواهیم داد.

حسین زاده لطفی در خصوص این نحوه پذیرش گفت: با توجه به تعداد و ظرفیت پذیرش هر رشته محل به آنها دانشجویانی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص خواهیم داد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجویان قطعا بر اساس پتانسیل رشته محل‌های مورد نظر صورت خواهد گرفت.

او درباره سومین اقدام قابل انجام در سال 95 تاکید کرد: ارزیابی تخصصی نیز در کنار ممیزی رشته محل‌های دانشگاه آزاد انجام خواهد شد که بر اساس آن تعدادی از اعضای هیات علمی برتر را انتخات کرده‌ایم تا بتوانند در رشته تخصصی مربوط به خود نظارت کیفی را هم در حوزه آموزشی و هم در حوزه پژوهشی داشته باشند.

حسین زاده لطفی گفت: نگاه کیفی دانشگاه بر اساس ارزیابی روند تحصیلی دانشجو- پروپورل تصوبی و فرآیند‌ دفاعی که طی می‌کند و نهایت تصویه حسابی که انجام می‌شود خواهد بود.

20103

کد خبر: 619863

وب گردی

وب گردی