آیت الله غروی:مردم با گرایش‌های افراطی همخوانی ندارند

یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که مردم با گرایش‌های افراطی همخوانی ندارند وتنها به دنبال کار و تلاش مسئولان هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا،آیت الله سیدمحمد غروی با اشاره به حضور مردم در انتخابات و حمایت آنها از نظام، اظهار داشت: با تمام سختی‌ها مردم در انتخابات اخیر نشان دادند فضای کشور را می‌شناسند، لذا اکنون مسئولان کشور باید تلاششان را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند؛ این مسئله در آرای مردم نیز مشخص بود چراکه آنها با رای خودشان نشان دادند با آنها که گرایش‌های افراطی همخوانی ندارند وتنها به دنبال کار و تلاش مسئولان هستند.

این استاد حوزه با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان برای احقاق حقوق مردم؛ تاکید کرد: تیم هسته‌ای نمونه تلاش مسئولان بود چراکه در طول مذاکرات هیچ‌گاه از پا نیفتادند و کم نیاوردند؛ البته بعد از نزدیک به دو سال تلاش و زحمت این تیم، عده محدودی تندرو می‌گویند آنها را در سیمان فرو می‌کنیم! طبیعی بود مردم این ادبیات را نپسندند و پاسخ این عملکرد را در انتخابات هفتم اسفند بدهند.

او با بیان اینکه گروه‌های سیاسی باید عملکرد خود را بررسی کنند، افزود: مهمتر از همه این اصولگرایان هستند اکه باید رفتار خود در این سالها را مجددا زیر ذره بین بگذارند تا بدانند چه اشتباه‌هایی باعث شد مردم به آنها اقبال نشان ندهند چراکه همه جریانهای سیاسی کشور باید از این تجارب پند بگیرند.

آیت الله غروی سرنوشت افراط گرایی را عدم اقبال از سوی مردم خواند و اضافه کرد: هنوز هستند کسانی که اشتباهشان را به گردن دیگران می‌اندازند و از بررسی عملکرشان غافل هستند.

10204

کد خبر: 620000

وب گردی

وب گردی