عید موادفروشان پایتخت عزا شد/کشف 900 کیلو مواد افیونی در  تعطیلات نوروز/دستگیری  12 سرکرده اصلی و 278 توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی و انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های نوروزی پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سردار حسین ساجدی‌نیا با اعلام این خبر گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی سال جاری، اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در سطح شهر در دستور کار پلیس قرار گرفت و طی عملیات‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس پایتخت در ایام نوروز سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

او با بیان اینکه طی این مدت با اقدامات صورت گرفته 847 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، گفت: در این مدت پس از بررسی‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت 60 معتاد متجاهر زن و مرد جمع‌آوری و به کمپ‌های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شده‌اند. این آمار از افزایش جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز امسال حکایت دارد.

از اول نوروز تا امروز 12 سرکرده اصلی و 278 توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدرشناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به افزایش دو درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و روانگردان از ابتدای سال نو تاکنون اشاره کرد و گفت: طی این مدت 12 سرکرده اصلی و 278 توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق و توزیع موادمخدر مرهون همکاری شهروندان است گفت: مردم می‌توانند هرگونه اطلاعات و اخبار خود در زمینه قاچاق و توزیع موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با نیروی انتظامی در میان گذارند.

105105

کد خبر: 620026

وب گردی

وب گردی