جزییات انهدام چند باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سال 94 در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان جزئیات چند باند بزرگ منهدم شده قاچاق مواد مخدر در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین اکبری از انهدام 205 باند قاچاق مواد مخدر دریکسال گذشته خبرداد و نمونه‌ای از مهمترین شبکه ها و باندهای متلاشی شده طی سال 94 را به شرح زیر اعلام کرد:


انهدام لابراتوار عنایت – الف

نامبرده یکی از عناصر تولید شیشه در شهرستان بندر عباس وتحت تعقیب مقامات قضایی که طی یک عملیات ضربتی در مورخ 6 خرداد سال 94 با مقدار 170 گرم شیشه دستگیرشد.

باند مرتضی - ف

نامبرده درکارگاه تولید شیشه عنایت الف نقش آشپز را داشته و تحت تعقیب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بوده که در تاریخ 6 خردادسال 94 توسط اداره عملیات ویژه پلیس استان هرمزگان در حین ساخت شیشه دستگیر شد.

باند جلیل - ج

باند جلیل - ج اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان می کرد و در زمینه ترانزیت مواد مخدر دراوزان بالا به استان های همجوار و مرکزی کشور فعالیت داشته است نامبرده با مقدار 500 کیلوگرم تریاک در تاریخ 7 مهرماه سال 94 توسط اداره عملیات ویژه پلیس استان هرمزگان دستگیر شده است.

باند عباس –س

انهدام باند عباس - س که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان هرمزگان می کرد و در زمینه ترانزیت مواد مخدر در اوزان بالا از طریق دریا و خشکی با وسائط نقلیه تیزرو فعالیت چشمگیری داشته است. لذا با اقدامات اطلاعاتی و فنی بعمل آمده از باند وی با تبادل اطلاعات با دریابانی جاسک در تاریخ 15 شهریورماه سال 94 مقدار یک تن و 700 کیلوگرم تریاک و در تاریخ 21 شهریور مقدار یک تن و 422 کیلوگرم تریاک توسط اداره عملیات ویژه پلیس استان هرمزگان کشف و ضبط شد که سپرده متواری و با پیگیرهای لازم در مورخ 18 مهرماه با هدایت و پوشش این پلیس در چف آباد اصفهان دستگیر شده است.

باند مصطفی – ح

انهدام باند مصطفی – ح معروف به کمال که اقدام به تهیه مواد مخدر در سطح استان می کرد و در زمینه ترانزیت مواد مخدر در اوزان بالا به استان های مرکزی کشور فعالیت داشته است. نامبرده با مقدار 700 کیلوگرم تریاک در تاریخ 24/7/94 توسط اداره عملیات ویژه پلیس استان هرمزگان دستگیر شده است.

انهدام باند معراج - ت

باند معراج - ت که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان می کرده است در زمینه ترانزیت مواد مخدر در اوزان بالا به استان های همجوار از جمله استان فارس فعالیت داشته است که طی چند ماه کار اطلاعاتی سرانجام نامبرده با مقدار 292 کیلوگرم تریاک در تاریخ 5 آبان ماه سال 94 توسط اداره عملیات ویژه پلیس م.م.م استان هرمزگان به همراه چهار نفر از ایادیش دستگیر و همچنین در این راستا تعداد 3 دستگاه خودرو نیز توقیف می شود.

انهدام باند مصطفی – ک

باند مصطفی - ک که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان می کرد و در زمینه ترانزیت مواد مخدر در اوزان بالا به بندرعباس فعالیت داشته است. در تاریخ 10 مهرماه سال 94 توسط اداره عملیات ویژه پلیس استان هرمزگان از اعضای باند وی مقدار 154 کیلوگرم حشیش کشف نامبرده متواری که سرانجام در تاریخ 18 آبان با کار اطلاعاتی شبانه روزی مامورین اداره عملیات ویژه به مقدار تقریبی 300 کیلوگرم حشیش به همراه تعداد 7 نفر از ایادیش دستگیر می گردد. همچنین در این راستا 7 دستگاه خورو نیز توقیف می شود.

انهدام باند ارسلان – ت

انهدام باند ارسلان - ت که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان می کرده و در زمینه حمل مواد مخدر دراوزان بالا به مرکز استان هرمزگان فعالیت داشته است. نامبرده با مقدار 100/74 کیلوگرم تریاک و 400/48 کیلوگرم حشیش در تاریخ 7 آذرماه سال 94 توسط اداره عملیات ویژه پلیس م.م.م استان هرمزگان دستگیر شده است.

باند عبدالله - د

نامبرده از عناصر اصلی تهیه و توزیع و ترانزیت مواد مخدر به استان های همجوار از جمله فارس بوده که پس از چندین ماه کار اطلاعاتی نهایتا با مقدار 40/515 کیلوگرم تریاک در تاریخ 7 آذرماه توسط اداره عملیات ویژه پلیس استان هرمزگان دستگیر شده است.

باند میثم - ش

باند میثم - ش که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر گسترده در سطح استان می کرد و در زمینه حمل مواد مخدر در اوزان بالا به مرکز استان و استانهای همجوار فعالیت داشته است. نامبرده با مقدار 914 کیلوگرم تریاک و 830 کیلوگرم حشیش در تاریخ 28 آذرماه توسط اداره عملیات ویژه پلیس م.م.م استان هرمزگان دستگیر شده است.

105105

کد خبر: 620061

وب گردی

وب گردی