فولادگر: تمامی جریانات سیاسی در مجلس دهم نماینده دارند

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان این‌که «اکثریت نسبی مجلس دهم در دست اصولگرایان است» گفت: نمایندگان در مجلس آینده با وجود افکار و سلایق مختلف برای رسیدن به نتایج بهتر و انجام وظایف نمایندگی در دو بعد قانونگذاری و نظارت به یکدیگر کمک کنند تا در نهایت برآیند مجلس دهم مثبت باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا فولادگر با تاکید بر این‌که «برآیند مجلس دهم حاکی از حضور تمام جریانات سیاسی در آن است» گفت: نتایج انتخابات در برخی از شهرها همچون تهران و مشهد نشان داد که یک جریان خاص رای آورده است و در برخی شهرهای دیگر همچون اصفهان ترکیبی از جریانات سیاسی رای لازم را کسب کرد و در نهایت در حوزه‌های انتخابیه کوچک افراد به صورت مستقل رای آوردند. این‌ها همه نشان می‌دهد که در مجلس دهم تمامی جریانات سیاسی حضور دارند.

وی با بیان این‌که «برآیند اولیه حکایت از اکثریت نسبی اصولگرایان در مجلس دهم دارد» گفت: قطعا وجود تضارب آرا و سلایق مختلف در مجلس دهم می‌تواند در رسیدن به نتایج بهتر در انجام وظایف نمایندگی در دو بعد قانونگذاری و نظارت کمک کند که این یک مقدمه برای رسیدن به نتایج مطلوب در مجلس آینده است.

منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم ادامه داد: طبیعتا باید نمایندگان در مجلس دهم با حفظ مواضع سیاسی با یکدیگر همکاری داشته باشند و تمامی تلاششان را برای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور به کار گیرند که مقدمه رسیدن به این مهم داشتن وحدت است.

فولادگر تاکید کرد: نمایندگان در مجلس نباید یادشان رود که مردم با رایشان به آن‌ها فرصت خدمت‌رسانی دادند پس باید با داشتن ظرفیت پیروزی و فراموش نکردن رقابت‌ها هیچ‌گاه دچار غرور نشوند. آنهایی که در رقابت‌های انتخاباتی نیز رای لازم را کسب نکرده‌اند لازم است ضمن تبریک به افراد پیروز برنامه و تجربیات شان را به نمایندگان مجلس آینده بدهند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات علی رغم تمامی مشکلات و نابسامانی‌ها و انتقادات مردم گفت: مردم با لبیک دعوت رهبری یک بار دیگر به نظام و کشور رای دادند و مشارکت 60 درصدی را خلق کردند که این آمار در مقایسه با کشورهایی که خود را مظهر دموکراسی می‌دانند بسیار خوب است.

وی در عین حال گفت: آمار 60 درصد در مقایسه با مشارکت 85 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری 88 پایین است و باید علت آن ریشه‌یابی شود شاید حوادث آن زمان در زیر سوال بردن صحت انتخابات موثر بوده است ولی به هر حال باید بررسی شود که چرا مشارکت 85 درصدی به 60 درصد رسیده است.

202

کد خبر: 620126

وب گردی

وب گردی