سرانه فضای سبز در مرکز و جنوب تهران  بیشتر می شود/ فاز اول بوستان 6هکتاری تبسم افتتاح می شود

فاز اول بوستان تبسم در حاشیه بزرگراه نواب قبل از پل جوادیه به وسعت 12هزار متر مربع با هدف ارتقای سرانه فضای سبز در مرکز و جنوب شهر تهران از سوی شهرداری منطقه 11 آماده بهره برداری شد.

به گزارش ایسکانیوز نصرالله آبادیان ،ایجاد فضاهای سبز در پهنه مرکز و جنوب پایتخت را ضرورت امروز شهر تهران عنوان کرد و گفت:این امر با جدیت از سوی مدیریت شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه 11 با اشاره به احداث بوستان 6 هکتاری تبسم که در حاشیه بزرگراه نواب و در بخش جنوبی این منطقه قرار دارد ؛ بهره مندی شهروندان محله های منطقه 11 و مناطق همجوار را از ویژگی های این بوستان نام برد وگفت که علاوه بر این ؛ آرامش و زیبایی بصری فضاهای بزرگراهی نیز از دیگر مزایای بوستان تبسم است.

به گفته شهردار منطقه 11 محدوده اراضی انبار نفت از سال ها پیش مورد توجه مدیریت شهری برای ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی مجهز برای شهروندان جنوب پایتخت بوده و هم اکنون با اجرای فاز نخست بوستان تبسم بخشی از برنامه های این حوزه به اجرا در آمده است.

او گفت: در مراحل بعدی اجرای این بوستان تجهیزات و خدمات بسیار مجهز گردشگری و تفریحی برای خانواده ها و جوانان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش فاز اول بوستان تبسم به وسعت 12هزار متر مربع که در حاشیه بزرگراه نواب نرسیده به پل جوادیه قرار دارد ؛ درحال حاضر شامل فضاهای پیاده روی ، گردشی و فضای سبز است و انواع درختان ، درختچه ها و گل های فصلی و دائمی از جمله بربری ، پیروکانتا ، یاس هلندی ، یوکا ، رز،نسترن و...در آن کاشته شده است.

105105

کد خبر: 620466

وب گردی

وب گردی