سامسونگ گوشی با نمایشگر تاشو خود را سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند

سامسونگ در طول چند سال اخیر در بخش نمایشگر پیشرفت‌های فراوانی داشته و توانسته فناوری‌های جدیدی را بسازد. امروز خبر رسیده که گوشی تاشو سامسونگ در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، گلکسی نوت اج، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 اج همگی نشانه‌ای از توانایی‌های جدید سامسونگ در بخش نمایشگر‌ها هستند. سامسونگ حالا برنامه دارد تا این فناوری را به مرحله جدیدتری ببرد، جایی که گوشی‌های هوشمند می‌توانند با نمایشگری خمیده همراه شوند و به راحتی به روی هم خم شوند و اندازه‌ای نصف را پیدا کنند.

بر اساس صحبت‌های لی چنگ هون، از بخش نمایشگر سامسونگ، کمپانی کره‌ای برای توسعه نمایشگر‌های تاشو برنامه ریزی کرده است. این فناوری تا نیمه‌های امسال برای تولید انبوه آماده خواهد شد. بر اساس همین منبع، دستگاه‌های تاشو جدید در قالب پرچم‌داران جدید در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهند شد. با این حال به غیر از زمان احتمالی رونمایی، اطلاعات دیگری درباره مشخصات دیگر این دستگاه مشخص نشده است.

samsung-patent

غول کره‌ای پیش از این پتنت ساخت نمایشگر‌های درون گوشی‌های هوشمند قابل خم شدن را ثبت کرده بود و حالا این شرکت در حال نزدیک شدن به ساخت این‌گونه دستگاه‌ها است. از همین الان که چندین ماه با زمان رونمایی این دستگاه فاصله داریم، شایعات زیادی درباره‌ آن جریان دارد.

20103

کد خبر: 620524

وب گردی

وب گردی