پیش بینی کاظم جلالی از مجلس دهم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مجلس دهم را متعادل و آرام پیش بینی و اضافه کرد: نخستین وظیفه مجلس پیگیری مسائل اصلی و ایجاد شرایط مناسب است.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود استان سمنان ادامه داد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران تحریم سختی های زیادی را تحمل کردند و همواره پشت نظام و رهبر خود ایستاده اند، اکنون وقت آن رسیده است که با همدلی و هم یاری برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.
جلالی با اشاره به نامگذاری سال 95 بیان کرد: امروزه عمده مشکلات کشور اقتصادی است و می توان با استفاده از فرصتی که پسابرجام ایجاد کرده برای رفع آن ها تلاش کرد.
وی گفت: در زمینه ایجاد روابط اقتصادی با دیگر کشورها باید برنامه منسجمی داشته باشیم و همچنین با انتقال فناوری به کشور ازتبدیل شدن به بازار مصرف کالاهای خارجی باید جلوگیری کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مجلس دهم را متعادل و آرام پیش بینی و اضافه کرد: نخستین وظیفه مجلس پیگیری مسائل اصلی و ایجاد شرایط مناسب است.
ایرنا نوشت، جلالی ضمن تأکید بر لزوم اصلاح قوانین سرمایه گذاری خارجی، پولی و بانکی، کار، تجارت و تأمین اجتماعی اظهار داشت: باید از شعار زدگی فاصله بگیریم و اقدامات عملی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه اصلاح برخی از قوانین باید به صورت لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شود، افزود: اگر دولت اقدام سریعی انجام ندهد، ممکن است مجلس طرح هایی ارائه دهد که چندان مورد قبول مجریان نباشد.
منتخب مردم تهران اضافه کرد: فضای امروز کشور همدلی دولت و مجلس را می طلبد و باید کشور را به سوی کار، تلاش و جدیت پیش برد.
وی با بیان اینکه نباید دستاوردهای به دست آمده را ناچیز شمرد، خاطر نشان کرد: این دستاوردها شخصی نبوده و متعلق به نظام است لذانباید مردم را ناامید کرد.
جلالی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و با کمک دولت، با اتحاد و همدلی به سوی آینده بهتر گام برداریم.

202/201

کد خبر: 620599

وب گردی

وب گردی