گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ سال ۲۰۱۷ می آید/ عکس

در حالی که کوپرتینوها هرسال بر طول گوشی هوشمند خود می‌افزایند، دیگر تولیدکننده گوشی‌های همراه سعی می‌کنند با به کار گیری فناوری‌های نوین عرصه را بر این شرکت کهنه کار در بازار تنگ نمایند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت، اگر به خاطر داشته باشید فروردین‌ماه سال گذشته بود که یک منبع خبریِ سامسونگ مدعی گردید گوشی‌های تاشوی این شرکت تا اواسط سال 2016 به بازار عرضه خواهند شد. اگر چه تمامی شایعات از پیش درز کرده بیانگر این بودند که این پروژه هنوز مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند، با این حال روز گذشته یک منبع وابسته به سامسونگ مدعی گردیده که کره‌ای‌ها فروش گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو را از سال ۲۰۱۷ آغاز می‌کنند.

این منبع کره‌ای همچنین فاش می‌کند که سامسونگ تا پایان سال جاری تولید تجاری نمایشگرهای تاشو را آغاز میکند و این محصولات تا اوایل سال آینده در گوشی‌های هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

البته گفته می‌شود که کاربران نمی‌توانند انحنای نمایشگر این گوشی هوشمند را تغییر دهند، یعنی در واقع شکل فیزیکی گوشی غیر قابل تغییر است چرا که توسط شیشه‌ی نمایشگر ثابت شده‌اند.

در پایان نیز منع خبر تصریح می‌کند که اولین گوشی هوشمند مجهز به ویژگی یاد شده سامسونگ از نمایشگری 5 اینچی بهره خواهد برد که پس از باز شدن به یک تبلت 7 اینچی تبدیل می‌شود. در سوی دیگر نیز بر اساس شایعات قبلی میدانیم که این محصول احتمالاً در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 820 یا 620 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم می‌باشد.

20103

کد خبر: 620776

وب گردی

وب گردی