زیدان:به غیر از نتیجه از همه ی عملکرد های تیم راضی بودم

سرمربی رئال مادرید گفت: نه فقط از نتیجه بلکه از همه چیز رضایت دارم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از از ساکرنت، تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در دیدار حساس و مهم ال کلاسیکو (برابر بارسلونا) با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
جرارد پیکه تک گل بارسلونا را به ثمر رساند. کریم بنزما و رونالدو نیز گل های رئال مادرید را وارد دروازه بارسا کردند.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در اولین حضور خود در ال کلاسیکو، این پیروزی را که در آستانه مرحله سرنوشت ساز فصل رقابتهای لالیگا بدست آمد، یک نقطه عطف بیان کرد.
رئال در حالی به نیوکمپ رفت که انتظار می رفت باخت بزرگ دیگری را تجربه کند.
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: پیروزی در چنین دیدار مهمی می تواند تیم او را برای باقیمانده رقابتهای فصل پیش ببرد.
وی گفت: این بازی برای روحیه ما تا آخر فصل و در آستانه دیدار لیگ قهرمانان اروپا در آلمان خیلی مهم است. این یک شهرآورد است و بهتر است که در آن برنده شویم، با این حال فقط 3 امتیاز دارد.
زیدان گفت: حالا باید به بازی بعدی که خیلی برای ما مهم است فکر کنیم.
بارسا صدرنشین لالیگا در حالی که 7 بازی در پیش دارد با 6 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید رده دومی در صدر جدول است. رئال مادرید نیز با یک امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید در مکان سوم جدول لالیگا قرار دارد.
زیدان گفت که هنوز رقابت برای قهرمانی تمام نشده است، با این حال وی از پیش بینی اینکه در ماه آینده میلادی چه اتفاقی خواهد افتاد، خودداری کرد.
زیدان ادامه داد: ما 7 امتیاز عقب هستیم. حالا باید به دیدار بعدی فکر کنیم که در لالیگا نیست. پس از آن در روز شنبه باید به بازی مقابل ایبار و کسب 3 امتیاز آن فکر کنیم. ما هنوز در رده سوم جدول هستیم و باید از آتلتیکو مادرید پیشی بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز مسابقاتی پیش رو داریم. این برد جایزه بزرگی برای تمام بازیکنان بود. آنها عالی بازی کردند.
زیدان گفت: نه فقط از نتیجه بلکه از همه چیز رضایت دارم. مسابقه در شروع سخت بود که عادی است. بازی در نیوکمپ دشوار است. به بازیکنانم افتخار می کنم. همه چیز تیم را از نظر حمله و دفاع پسندیدم. ما تلاش زیادی مقابل بازیکنان خیلی خوب بارسا انجام دادیم. تماشای اتحاد بازیکنان و اینکه هر کاری برای هم تیمی هایشان انجام می دهند، برای سرمربی بهترین است. شروع بازی ما خوب نبود. ولی بهتر است که شروع سخت و پایان خوبی داشته باشیم.
زیدان اولین کلاسیکو را در سمت سرمربیگری رئال مادرید با پیروزی آغاز کرد. وی اذعان کرد که آماده سازی بازیکنان از زمانی که به جای بنیتس هدایت رئال را به عهده گرفت، نتیجه داده است.
زیدان در پایان گفت که برای هواداران رئال که می توانند به بازیکنان خود افتخار کنند، خوشحالم.

602/605

کد خبر: 620790

وب گردی

وب گردی