نیازآذری: رعایت نظم و انضباط کاری و قانون‌مداری محور کیفی‌سازی است

رئیس واحد ساری با بیان اینکه باید به دنبال افزایش کیفیت در خدمات باشیم، گفت: جلب رضایت دانشجویان و تکریم ارباب رجوع ، اجرای دقیق و درست آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها که منجر به ایجاد نظم و انضباط کاری می‌شود، اساس کیفی‌سازی است.

به گزارش ایسکانیوز، کیومرث نیازآذری در مراسم آغاز سال کاری جدید که روز گذشته برگزار شد، در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با تبریک سال جدید و نوروز 1395 گفت: حیات، رشد، توسعه و تعالی هر مجموعه‌ای وابسته به فعالیت، تلاش، اراده و همت کارکنان آن در سایه الطاف خداوند متعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند نظام است، افزود: همه کارکنان این مجموعه باید در حفظ، نگهداری و رشد این مجموعه همدل و همراه باشند.

نیازآذری با بیان اینکه در سال جدید، محور کیفیت، رعایت نظم و انضباط کاری و قانون‌مداری است، ادامه داد: این موضوع برای همه واحدهای استان بوده و محدود به یک واحد خاص نمی‌شود و نتایج آن در استان بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی با توجه به افزایش منابع درآمدی گفت: یکی از اقدامات استراتژیک، حساس، کلیدی، ماندگار و اثرگذاری در دانشگاه آزاد اسلامی، انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان است که دکتر میرزاده با درایت و هوشمندی از خود به جای گذاشته است و اثرات آن در حال بروز و ظهور است. همه استادان و کارمندان باید در این زمینه صریح و قوی همکاری داشته باشند.

نیازآذری با بیان اینکه در عصر حاضر دانشگاه‌های موفق کارآفرین و درآمدزا هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بعد از سه دهه حیات خود به دنبال ترویج فعالیت‌های دانش‌بنیان و تحقق اقتصاد مقاومتی و درآمدزایی از تولید علم و تبدیل آن به ایده و محصول است.

20101

کد خبر: 620794

وب گردی

وب گردی