پیرموذن: مادرم از رد صلاحیت فرزندش در مجلس هشتم دق مرگ شد/ ملت قدردان بانیان برجام هستند

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم تاکید کرد: تمام قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم از آن نهفته است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، کمال الدین پیرمؤذن در نطق امروز خود در اولین جلسه علنی مجلس در سال جدید با تبریک سال نو، خاطرنشان کرد: امروز سالروز مادر مؤمنه ای است که به دلیل رد صلاحیت به ناحق دو فرزندش در جریان انتخابات مجلس هشتم در اردبیل دق مرگ شد.

وی همچنین با اشاره به ابطال رای یکی از منتخبان اصفهان گفت: امروز زنان ایران زمین بیش از پیش آشنا به حقوق، دارای تحصیلات عالی و دارای تجربه مشارکت وسیع اجتماعی هستند، از این رو با بی توجهی و بی مهری به حق انتخاب شهروندان اصفهانی، با روش غیرقانونی حق نمایندگی خانم خالقی را از وی سلب نکنید.

پیرمؤذن با تاکید بر اینکه حاکمیت قانون، شعار و خواست مردم کشورمان در سال های اخیر بوده است، ادامه داد: از قوا و نهادهای حاکم انتظار می رود که در پاسخگویی به این خواسته به حق آحاد ملت جز بر مدار قانون عمل نکنند.

وی با بیان اینکه تمام قدرت انقلاب در حمایت مردم از آن نهفته است، ادامه داد: هر اقدامی که به شکاف میان نظام و مردم بینجامد، ضربه ای به انقلاب اسلامی است و پایمال کردن حقوق ملت بی اعتنایی به مطالبات واقعی آنان است.

نمایند مردم اردبیل تصریح کرد: تایید جهانی حقیقت و حقانیت حرکت هسته ای صلح آمیز کشور، افزایش صادرات نفتی، آزادسازی دارایی های بلوکه شده، سهولت در روابط تجاری و مالی بین المللی و بسترسازی موثر برای سرمایه گذاری خارجی و صادرات غیر نفتی از نتایج اجرای برجام در اقتصاد کشور است که از این رو ملت ایران همواره قدرشناس بانیان برجام است.

این نماینده مجلس در پایان نطق خود زمانی که خطاب به منتقدان دولت در دفاع از برجام از لفظ" آی دلواپسان! " استفاده کرد، از سوی یکی از نمایندگان متسب به این طیف پاسخ بله شنید که به همین دلیل در هنگام پائین آمدن از جایگاه با وی اندکی به بحث پرداخت که چرا وسط نطق او تکه پرانی کرده است.

204/201

کد خبر: 620835

وب گردی

وب گردی