اعتراض هواداران به بازگشت گوتزه به دورتموند

هواداران بورسیادورتموند در واکنشی صریح و آشکار اعتراض خود را به خبرهایی که اخیراً پیرامون بازگشت ماریو گوتزه (که محصول باشگاه دورتموند است) به این تیم شنیده می شود، اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز،اخیراً خبرهای بسیاری از بازگشت ماریو گوتزه به تیم سابق خود شنیده می شود. اما بخشی از هواداران این تیم با در دست داشتن شعارهایی اعتراض آمیز در بازی شب گذشته ی تیم خود برابر وردربرمن که با نتیجه ی 3-2 به نفع شاگردان توخل به اتمام رسید، خشم خود و آنچه که می اندیشند را نسبت به بازیکن سابقشان و همچنین در جریان گذاشتن باشگاه، نشان دادند.

ماریو گوتزه محصول آکادمی فوتبال دورتموند است. او در سال 2013 با انتقالی بحث برانگیز به بایرن مونیخ پیوست. گوتزه از زمانی که به بایرن پیوسته با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است. از جمله آسیب دیدگی عضله ی همسترینگش که باعث شده تنها 3 بار در این فصل برای باواریایی ها به میدان برود.

گزارش ها حاکی از آن است که گوتزه ارتباط هایی مبنی بر انتقال، با باشگاه های رئال مادرید و میلان و لیورپول دارد. هرچند با وجود تمام این ها هواداران دورتموند به هیچ وجه مشتاق بازگشت گوتزه نیستند. آنها با بر افراشتن شعارهایی که روی شان نوشته شده بود: "میلان یا مادرید، مهم این است که به دورتموند نیایی! گوتزه گم شو!"، نظر خود را صریحآ اعلام کردند.

602/603

کد خبر: 620862

وب گردی

وب گردی