عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین خواستار کناره‌گیری محمود عباس شد

یک رهبر جبهه خلق برای آزادی فلسطین از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست به خاطر تخطی از تمامی اختیارات ملی و به ویژه تصمیم شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در زمینه توقف همکاری‌های امنیتی از سمت خود کناره‌گیری کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رباح مهنا، از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: درخواست من از محمود عباس برای کناره‌گیری از سمت خود به چهار دلیل اصلی مطرح می‌شود که مهم‌ترین آن تخطی وی از تصمیم شورای مرکزی ساف به عنوان عالی‌ترین نهاد این سازمان برای برای توقف همکاری امنیتی است.

وی افزود، محمود عباس با اظهارات بی وقفه خود در زمینه لزوم تداوم ارتباط با رژیم صهیونیستی و تقویت آن همزمان با انتفاضه قدس که تاکنون باعث شهادت 209 شهروند فلسطینی از جمله تعداد زیادی از زنان و کودکان شده است، احساسات ملت فلسطین را تحریک می‌کند.

مهنا همچنین به پیام تسلیت عباس به خاطر کشته شدن یکی از افسران ارتش صهیونیستی که در شهر یافا با ضربات چاقو هدف قرار گرفته بود، اشاره کرد و گفت، این اقدام وی یکی از دلایل درخواست از او برای کناره‌گیری از سمتش است.

وی تصریح کرد، محمود عباس نماینده تمام ملت فلسطین است و از همین رو باید بیانگر نظرات و دیدگاه های مختلف تمامی اقشار ملت فلسطین باشد و در تصمیم‌گیری‌ها یک‌جانبه نباشد.

عباس چند روز پیش اعلام کرد که همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه پیدا می کند.

301301

کد خبر: 621431

وب گردی

وب گردی