فروش گلکسی S7 از پیش‌بینی‌ها فراتر رفته

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در فروش گوشی جدید خود گلکسی S7 موفق عمل کرده است. برخلاف اخباری که درباره کاهش تقاضا در بازار گوشی‌های رده بالا به گوش می‌رسید اما پرچمدار جدید سامسونگ موفق شده از انتظارات قبلی شرکت هم بهتر عمل کند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، بر اساس گزارش یک تحلیلگر صنایع در شرکت سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار کره، شرکت سامسونگ از پیش‌بینی قبلی خود که فروش 7 میلیون گوشی بوده است فراتر رفته و تا پایان ماه مارس (12 فروردین)، 9.5 میلیون گوشی S7 را به فروش رسانده.

سامسونگ که در سالهای گذشته تحت فشار شرکت اپل و رقبای چینی مانند هوآوی قرار گرفته بود ظاهرا این‌بار با پرچمدار جدیدش از یک روند رو به افول دوساله در فروش گوشی‌های پرچمدار خود خارج شده است.

برخی از پیش بینی‌های قبلی عنوان می‌کردند که شباهت‌های گوشی جدید شرکت سامسونگ با مدل قبلی یعنی گلکسی S6 ممکن است باعث کاهش اقبال مخاطبان به گلکسی S7 شوند، اما آنطور که ارقام فروش این گوشی در سراسر جهان نشان می‌دهند این پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمده و این مساله در تصمیم مصرف‌کنندگان چندان موثر نبوده است. از طرف دیگر عدم تغییر اساسی طراحی گوشی جدید سامسونگ هزینه‌ تمام شده تولید آن را هم کمتر کرده و این عامل باعث افزایش سودآوری شرکت از فروش این مدل جدید شده است.

20103

کد خبر: 621541

وب گردی

وب گردی