تکلیف یک فیلم ایرانی برای حضور در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر مشخص شد

نسخه زیرنویس انگلیسی فیلم «نقطه کور» در بازار سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسکانیوز، به تازگی آماده‌سازی نسخه زیرنویس انگلیسی فیلم سینمایی «نقطه کور» ساخته مهدی گلستانه به پایان رسیده و قرار است این فیلم در بازار سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر طی یک سانس به نمایش در آید که اطلاعات کامل تر نمایش این فیلم متعاقبا از سوی دبیرخانه جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام خواهد شد.

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، مریم بوبانی، خاطره اسدی، نیکی مظفری، علیرضا زمانی نسب، سیداحمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، مهدی پارسا در «نقطه کور» ‌به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین یونا تدین، نیوشا جهانی، نیوشا گودرزی،‌ حسام رحیمی منش، نرگس و نیلوفر یزدان پرست نیز به عنوان بازیگران خردسال در این فیلم حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم به قلم احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که ۲۳ روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده گذرانده؛ با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت مثل خوره ذهنش را اشغال کرده، وارد خانه‌اش در تهران می‌شود. پس از ورود خسرو به خانه، تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابند. او قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست، اما... .

«نقطه کور» پس از «دردسر بزرگ» و «نازنین» سومین فیلم بلند سینمایی مهدی گلستانه محسوب می‌شود.
503502

کد خبر: 621679

وب گردی

وب گردی