عزیزمحمدی: فیفا دیگر تحت نفوذ کشورهای عربی نیست

کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:مگر ما با عراق و آمریکا مشکل نداشتیم و اما تیم ملی ما به این کشورها رفت و بازی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عزیزمحمدی که امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون و اینکه آیا این انتخابات با تاخیر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: به نظر من مشکلی نیست و انتخابات برگزار می شود. اعتقاد من این است که این اتفاق سروقت انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه اگر اساسنامه به تصویب دولت نرسد، انتخابات نمی تواند در زمان معین برگزار شود، گفت: این اتفاق رخ نمی دهد و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید.

عزیزمحمدی درباره همگروهی احتمالی ایران با عربستان در مقدماتی جام جهانی و محل برگزاری مسابقات دو تیم بیان داشت: باید در کشور خودمان بازی کنیم همزمان با دیدار ایران و عمان، تیم های عراق و افغانستان هم در کشور ما بازی کردند.مشاهده کردیم که هیچگونه مشکلی در میزبانی این مسابقات ایجاد نشد. مگر ما با عراق و آمریکا مشکل نداشتیم و مگر تیم ملی ما به این کشورها نرفت و بازی نکرد؟ اگر آنطور که عرب ها می گویند مشکل امنیتی وجود دارد پس چطور مسابقه عراق و ویتنام اینجا برگزار شد در همین اروپا الان این اتفاقات رخ داده است اما بازی ها برگزار می شود. ضمن اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی توسط فیفا برگزار می شود نه توسط AFC. فیفا دیگر تحت نفوذ کشورهای عربی نیست و قطعا از دخالت مسایل سیاسی در فوتبال جلوگیری می کند.

604/602

کد خبر: 621700

وب گردی

وب گردی