کمک بلاعوض  بانک رفاه برای خرید آمبولانس/توسعه توریسم درمانی از اولویت‌های ما است

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ای با بانک رفاه، از پرداخت تسهیلات بانکی و نیز کمک بلاعوض از سوی بانک برای خرید آمبولانس خبر داد و گفت: توسعه توریسم درمانی از اولویت‌های ما است که در مسیر اجرای تفاهم‌نامه به این مهم نیز توجه شده است.

به گزارش ایسکانیوز دکتر حمید چوبینه گفت: به منظور ایجاد تعاملات مؤثر و مفید و در راستای تمرکز منابع مجتمع و ارائه امکانات بانکداری الکترونیک به کارکنان و نیز اعطای تسهیلات بانکی، تفاهم‌نامه‌ای با بانک رفاه منعقد شد.

دکتر چوبینه گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، بسترسازی لازم مبتنی بر گردش سرمایه، منابع/مصارف و نیز توسعه همکاری‌های متقابل به منظور ارتقای سطح تعاملات است.

او گفت: بر این اساس، اعطای انواع تسهیلات به پزشکان، مدیران و کارکنان مجتمع از جمله تعهدات بانک رفاه در مسیر اجرای تفاهم‌نامه فوق‌الذکر خواهد بود که این تسهیلات متناسب با میانگین یکساله حساب‌های قرض‌الحسنه و بر اساس معرفی مدیران ارائه می‌شود.

به گفته وی، اعطای این تسهیلات مطابق ضوابط و مقررات جاری بانک و نیز در چارچوب سیاست‌های اعتباری انجام می شود.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر این‌که به روزرسانی تجهیزات یک امر ضروری در مجتمع‌های درمانی است، گفت: از جمله تعهداتی که در این تفاهم نامه برای بانک مجری ذکر شده است، پرداخت معادل 10 درصد از میانگین حساب‌های جاری مجتمع به‌عنوان کمک بلاعوض است که این مهم با تمرکز منابع مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و نیز زیرمجموعه‌های تابعه نزد بانک صورت می‌گیرد.

او گفت: این کمک بلاعوض در قالب خرید آمبولانس به صورت هر شش ماه یکبار یک دستگاه صورت می‌گیرد.

دکتر چوبینه گفت: پرداخت تسهیلات بابت اسناد و صورت حساب‌های مالی ارسالی مجتمع در چارچوب مفاد تفاهم نامه چهارجانبه فیمابین وزارت بهداشت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و نیز بانک از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است که جزء تعهدات بانک به شمار می‌آید.

به گفته وی، اسناد مالی مدنظر، مربوط به سازمان تامین اجتماعی است که پرداخت تسهیلات، پس از 30 روز از ارسال صورت حساب‌های درمانی به شعبه سازمان تامین اجتماعی به صورت یکجا انجام می‌شود.

چوبینه با تاکید بر این که توسعه توریسم درمانی یکی از اهداف و اولویت‌های ما در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به شمار می‌آید، گفت: در همین راستا و در صورت تمایل مجمتع، صرافی بانک نسبت به خرید ماهیانه 100 هزار دلار ارز ناشی از کمک نهادهای خیریه خارجی و همچنین توریست درمانی مجتمع را با نرخ رقابتی و تامین نظر مجتمع، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

ارائه خدمات پزشکی و درمانی در قالب طرح پایش سلامت حسب توافق طرفین از دیگر تعهدات بانک در قالب تفاهم‌نامه مذکور بود که وی بدان اشاره کرد.مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاح حساب جاری مجتمع، زیرمجموعه‌های تابعه، پزشکان و کارکنان نزد شعب عامل بانک، فراهم نمودن شرایط بهره‌مندی کارکنان بانک از خدمات مجتمع با لحاظ تعرفه‌های بهداشت و درمان طبق مفاد مورد تفاهم از تعهدات ما به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه همکاری بین دکتر صدقی مدیر عامل بانک رفاه و دکتر حمید چوبینه مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران برای همکاری فی ما بین بانک و مجتمع دارویی امضا شد.

105105

کد خبر: 621765

وب گردی

وب گردی