پروژه زیر گذر جوادیه افتتاح و بهره برداری شد

پروژه زیرگذر جوادیه صبح امروز با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران ، رییس شورای اسلامی شهر تهران ،جمعی از اعضای شورای شهر ،مسئولان راه آهن ،معاون فنی وعمرانی ،شهردار منطقه ۱۶ ،نیروی های نظامی و انتظامی ، شورایاران منطقه و شهروندان وخانواده معظم شهدای منطقه افتتاح و بهره برداری شد .

به گزارش ایسکانیوز،مهندس میرزاقلی ،شهردار منطقه گفت: خوشبختانه امروز با همکاری وتلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری بویژه معاونت فنی وعمرانی ،سازمان مهندسی وعمرانی شهر تهران و راه آهن جمهوری اسلامی زیرگذرجوادیه افتتاح و بهره برداری شده است .

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به اینکه افتتاح زیر گذر جوادیه علاوه بر تسهیل عبور ومرور شهروندان ،امکان دسترسی فرامحله ای به ساکنان مناطق ۱۱ ،۱۶ و۱۷ را فراهم می کند ، از همراهی شهروندان محله جوادیه در اجرای این پروژه قدردانی کرد.

مهندس میرزاقلی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه افزود: در ده سال گذشته منطقه ۱۶ از لحاظ افزایش سرانه فضای سبز، سرانه تفکیک پسماند و اجرای پروژه های شهری پیشرفت های چشمگیری داشته است ،که این موضوع در راستای تدابیر مدیریت شهری و در جهت خدمت رسانی به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر بوده است .

شهردار منطقه ۱۶ در پایان ضمن تشکر از شرکت راه آهن وهمه عزیزانی که در احداث پروژه زیرگذر جوادیه همراه بودند گفت: خدمت به شهروندان بویژه شهروندان شهید پرور منطقه که ۳۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده اند موجب افتخار و سربلندی مسئولان شهری است .

در این مراسم پدر ومادر شهیدان محمود ، منصور و غلامرضا بیات سرمدی ،شهیدان محمد جواد ،محمد علی ،علی اصغر امینی بیات و خانواده شهید محرم ترک نخستین شهید مدافع حرم و شهید مدافع حرم امیر لطفی همگی از منطقه ۱۶ حضور داشتند که شهردار تهران از آنان به همراه جمعی از دست اندر کاران پروژه تقدیر کرد.

105105

کد خبر: 621769

وب گردی

وب گردی