پروازهای فرودگاه شاهرود در ابهام و سردرگمی /خُلف وعده مسئولان

چندی پیش منتخب مردم شاهرود و میامی در راس هیئتی متشکل از رییس فرودگاه و چند تن دیگر از مسئولان شاهرودی مستقر در تهران برای برقراری همه روزه پروازهای شاهرود به تهران و بالعکس به دفتر مدیرعامل شرکت هواپیمایی پویاایر مراجعه کردند که گویا این رخصت نه تنها دردی از فرودگاه نیمه جان شاهرود را دواء نکرده است بلکه شاهد آن هستیم که پروازهای هواپیمایی ماهان به تدریج در حال کنسل شدن است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز متاسفانه وضعیت پروازهای فرودگاه شاهرود به وضعیت اسفباری مبدل شده است.این درحالیست که طی هفته های جاری بعضی از پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان از شاهرود به مقصد تهران و بالعکس لغو شده است.

لغو یا کنسل شدن پروازهای فرودگاه شاهرود نیز با بدترین وجه ممکن اطلاع رسانی میگردد.وقتی مسافران پروازی شاهرود با دفاتر فروش تماس می گیرند با سردرگمی کادر فروش بلیط هواپیما مواجه شده و میبایست برای اطلاع دقیق از پروازها چندین بار تماس بگیرند.پرسنل فرودگاهی نیز در اکثر مواقع پاسخگوی تماسها نیستند و در صورت امکان برقراری تماس تلفنی نیز ،شرایط تکریم ارباب رجوع بخوبی لحاظ نمی گردد.

ضعف در اطلاع رسانی ،نبود شبکه ای منسجم و هماهنگ برای فروش بلیط،برخی زمزمه های اختلاف برانگیز،نبود برنامه ای جامع و هدفمند برای رونق پروازها، فرودگاه شاهرود را به آخرین نفس های خود نزدیک می کند.

گویا هیچ دلسوزی برای رشد و توسعه شهر آنهم از طریق یکی از مهمترین شاخصه های توسعه و برگ برنده شهرستان شاهرود در کل استان سمنان و چه بسا استانهای همجوار وجود ندارد.

چندی قبل نیز سید حسن حسینی ،منتخب مردم شهرستانهای شاهرود و میامی باتفاق مدیر فرودگاه شاهرودبعنوان تنها فرودگاه فعال استان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی پویاایر دیدار کردند که در خلال این دیدار شبکه اطلاع رسانی منتخب مردم در اطلاعیه ای از برقراری پروازهای روزانه شاهرود به تهران خبر داده و حتی نوید پروازهای مشهد و کیش از شاهرود را به سمع و نظر مخاطبان خود رساندند اما آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم،خلف وعده شرکت های هواپیمایی است.

آنچه که مسلم و مبرهن است اینست که شهرستان شاهرود بخاطر نداشتن فرصت های شغلی و اقتصاد بیمار و همچنین کمبود متخصص و دلسوز اقتصادی تنها راه نجات و بقای شهروندان از فقر مبتلابه خود را در گسترش صنعت توریسم می داند و یکی از بارزترین زیرساخت ها و نیازهای رونق این صنعت داشتن فرودگاهی فعال است که به یمن و مدد برخی مسئولان دلسوز شهرستانی در گذشته ای نه چندان دور و پس از چندین بار سکته برقرار شده است.

اینک شاید بتوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستانهای شاهرود و میامی را ،ترمیم بافت فشل و بیمار فرودگاهی در شاهرود دانست.

1010

کد خبر: 621798

وب گردی

وب گردی