جواد رضویان «دپوتات» را افتتاح می کند

نمایش کمدی«دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری، شنبه 21 فروردین ماه ساعت 20 با حضور جواد رضویان اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، نمایش کمدی "دپوتات" شنبه، ساعت 20 با نواخته شدن زنگ توسط جواد رضویان بازیگر سینما و تلوزیون، به طور رسمی اجرا‌های عمومی خود را در تالار ایوان شمس آغاز می‌کند.
«دپوتات »، با نام اصلی «به دنبال دروغگو» بر اساس نمایشنامه ای از دیمیتری پساتهاس ساخته شده است وتوسط محمد نادری دراماتورژی شده است.بازیگرانی همچون ماه چهره خلیلی، اتابک نادری، پندار اکبری، سوسن پرور، سامان دارابی، بهنام شرفی، یاشار نادری و قاسم روشنایی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
پیش‌فروش اینترنتی این نمایش در سایت ایران کنسرت آغاز شده،و با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و تنها تعداد محدودی بلیت از سه روز نخست اجرا باقی مانده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت برای تهیه بلیت اقدام کنند

مترجم: کریم عظیمی،دراماتورژ: محمد نادری،طراح و مشاور هنری: داریوش پیرو،مجری و مدیر تولید: آرمین جباری،طراح لباس: ماهرخ سلیمانی دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد حاجی زاده مدیر صحنه و طراح گریم: سمیرا کحالی منشی صحنه: سوزان قربانی آهنگساز: مهدی وجدانی، مشاور رسانه: مریم رودبارانی
بر اساس این گزارش «دپوتات» از 21 فروردین تا 7 اردیبهشت در ایوان شمس روی صحنه خواهد بود.
503502

کد خبر: 621896

وب گردی

وب گردی