سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس: حضور احمدی نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار، تلخ ترین روز مجلس نهم بود/امیدوارم که مجلس آینده پرکارتر از مجلس فعلی باشد

نماینده مردم فریدون شهر می گوید: روز حضور محمود احمدی نژاد در روز استیضاح وزیر کار و درگیری لفظی او با رئیس مجلس می تواند به عنوان تلخ ترین روز تاریخ مجلس نام گیرد.

محمد علی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در پاسخ به سئوال درباره خاطره تلخ و شیرین خود از مجلس نهم خاطرنشان کرد: تلخ ترین خاطره ام مربوط به 15 اسفند 91 یعنی زمانی بود که آقای احمد نژاد برای شرکت در جلسه استیضاح آقای شیخ الاسلامی، وزیر کار در مجلس حضور پیدا کرد.

وی افزود: در آن روز اتفاقاتی در جلسه رخ داد که حتی من فکر می کنم می توان از آن به عنوان تلخ ترین روز تاریخ مجلس یاد کرد چون در آن روز بسیاری از همکاران ما در مجلس از شدت ناراحتی گریه کردند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: در آن روز نوع برخورد احمدی نژاد ، حرف هایی که بین او و آقای لاریجانی رد و بدل شد بسیار نکوهیده و اقدام غیر قابل دفاعی بود.

وی همچنین تاکید کرد: در این دوره شاید شیرین ترین خاطره ام نیز به روزهای بعد از انتخابات و تصویب اعتبارنامه ها برگردد. همچنین مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر روحانی در مجلس نیز روز خاطره انگیزی بود و روز تصویب برجام نیز یکی از روزهایی بود که نسبت به روزهای دیگر مطلوب تر بود.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: البته من معتقدم هر روزی که قانون خوبی در مجلس تصویب شد روز خوبی بود و هر روز که مجلس نتوانست به وظیفه اش به خبی عمل کند، شاید بتوان آن روز را روز نامطلوبی قلمداد کرد اما در مجموع به نظر می رسد که مجلس نهم مجلس کم حاشیه ای بود و امیدواریم که مجلس آینده پرکارتر از مجلس فعلی باشد و بتواند با قانون گذاری و نظارت دقیق جایگاه مجلس را ارتقاء دهد.

204/201

کد خبر: 621996

وب گردی

وب گردی