افزایش سهم علم و فناوری در کسب و کار دانش بنیان

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش سهم علم و فناوری در کسب و کار دانش بنیان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در سال جدید بحث ترویج فرهنگ دانش بنیان به سمت اقتصاد دانش بنیان پر رنگ می‌شود و قطعا گام‌های موثری در این زمینه بر داشته خواهد شد.

او ادامه داد: برنامه داریم سهم علم و فناوری را در کسب و کار دانش بنیان بالا ببریم، از این رو یکی از برنامه‌هایی که در سال گذشته به دنبال آن بودیم تغییر انگاره ها برای استفاده از خدمات دانش بنیان بود که در سال جدید این مسئله به جدیت پیگیری می‌شود و به دنبال آن هستیم.

قادری فر بیان کرد: با برنامه‌هایی که پیش بینی کرده‌ایم قطعا به مقاوم سازی اقتصاد دانش بنیان و کسب و کار دانش بنیان خواهیم رسید زیرا حتما باید در حوزه خدمات و محصولات دانش بنیان یک تغییر انگاره داشته باشیم.

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بنابراین یکی از مهمترین سر لوحه‌هایی که در سال جدید نسبت به سال گذشته در حال پیگیری آن هستیم، تغییر رویکردهای خدمات و محصولات دانش بنیان است که امیدواریم در سال جاری به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم.

20103

کد خبر: 622120

وب گردی

وب گردی