مطالبات علوی فاضل، دعاگویی، دانیالی و امیری از روسای واحدهای استان دانشگاه آزاد اسلامی

روسای مراکز هماهنگی امور استانها و هیات های امنای استانی، حوزه ریاست، مدیرکل انتصابات و خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی، مطالباتشان از روسای واحدهای مراکز استان در ششمین نشست هماهنگی و پایش أمور استان ها مطرح کردند.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استانها و هیات های امنای استانی با بیان اینکه دبیرخانه هیات امنای استان موظف است بر تمامی امور واحدها و مراکز آموزشی نظارت داشته باشد، گفت: دبیران هیات های امنای استانی موظفند گزارش کمیسیون نظارت بر حسن اجرای مصوبات را در دستورکار هیات امنای استانی قرار داده و یک نسخه به مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی ارسال کنند.

وی گزارشی از برگزاری جلسات هیات امنای استانی در سال 94 و وضعیت اجرای مصوبات هیات امنا تفکیک استانها، ارائه داد.

علوی فاضل تاکید کرد: خوشبختانه درصد بالایی از مصوبات جلسات اجرایی شده و این امر نشان دهنده فعالیت قابل قبول استانها است.

وی از روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خواست در اجرای مصوبات جلسات پایش و هماهنگی امور استانها جدیت بیشتری داشته باشند.

دعاگویی: تهیه ویدئوکلیپ برای معرفی دستاوردهای واحدها

محمدمصطفی دعاگویی رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه در شرایط رقابتی جدی با دانشگاه های دیگر قرار دارد. همین موضوع، تقویت نگرش مثبت علمی جامعه نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی را بیش از پیش ضروری می کند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری شناخت و تدوین برنامه ها و اهداف پیش روی این دانشگاه است، اظهار داشت: دانشگاه آزاداسلامی در سال جاری در شرایط رقابتی سختی قرار دارد. از آنجا که زمان برگزاری کنکور کارشناسی، بعد از ماه رمضان است، شرایط جذب دانشجو در مهرماه نسبت به سال گذشته فشرده تر خواهد بود.

رئیس مرکز حوزه ریاست افزود: در سال گذشته تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی نسبت به سال قبل 15درصد کمتر بود که خوشبختانه با تلاش و برنامه های صورت گرفته، توانستیم در پذیرش دانشجو به جایگاه قبل برسیم.

دعاگویی به تفویض اختیار و تمرکززدایی اشاره کرد و گفت: مدیریت محتوای مکاتبات با سازمان مرکزی و پرهیز از ارسال و ارجاع مواردی که ارتباطی با سازمان مرکزی ندارد، در تسریع فرآیندها موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از رئوس برنامه های دانشگاه باید تکریم و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع باشد، گفت: یکی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری باید ارزیابی رضایت ارباب رجوع وذینفعان این دانشگاه باشد که بخشنامه آن نیز ابلاغ خواهد شد.

دعاگویی به کاهش بروکراسی اداری و توجه به اتوماسیون اداری اشاره کرد و افزود: از سال گذشته به دنبال قطع مکاتبات فیزیکی بودیم و در پی آن اتوماسیون اداری در سازمان مرکزی و واحدها راه اندازی شد که در همین راستا از چند ماه آینده به مکاتبات فیزیکی پاسخ داده نخواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست هیات موسس و هیات امنا دانشگاه، تمامی واحدها باید در چارچوب بخشنامه ابلاغی از سوی اداره کل روابط عمومی، نسبت به تهیه ویدئوکلیپ برای معرفی دستاوردهای واحد خود اقدام کنند.

دکتر دانیالی:دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت توانسته از لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشته باشد

دکتر احمد دانیالی مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی به حضور دکتر میرزاده در تمامی جلسات مربوط به انتصابات اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت توانسته از لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشته باشد.

مدیرکل انتصابات از روسای واحدها خواست در راستای رسیدگی به امور استانها به صورت مرتب از واحدها بازدید کنند.

وی در پایان گزارشی از تبدیل احکام سرپرستی واحدها به ریاست ارائه کرد.

دکتر امیری: اهتمام واحدها به بخشنامه اموال گردانی

دکتر امیری خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی به بخشنامه اموال گردانی اشاره کرد و گفت: این بخشنامه طی دو مرحله در پایان سال گذشته ابلاغ شد که باید روسای واحدها نسبت به آن اهتمام جدی بورزند.

کد خبر: 622139

وب گردی

وب گردی