بازداشت ضاربان محیط بان سیرجانی

4 ضاربی که محیط بان سیرجان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، هنگامی که یکی از محیط بانان شهرستان سیرجان در حال بازگشت از ماموریت در منطقه گودغول سیرجان بود، چهار شکارچی متخلف در نزدیکی پاسگاه محیط بانی، مسیر خودروی وی را مسدود کرده و به محیط بان حمله ور شدند.

چهار فرد شرور، محیط بان اکبر هاشمی را به زور از خودرو پیاده کرده و به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند به طوری که او از شدت خونریزی و ضربات وارده به ناحیه سر و صورت بیهوش شد.

ضاربین سپس بیسیم خودروی محیط زیست و بیسیم دستی محیط بان را سرقت کرده و پس از پنجر کردن لاستیک های خودرو، محل را ترک کردند.

پس از مدتی پیکر نیمه جان محیط بان هاشمی در حالی که غرق در خون بود توسط مردم محلی مشاهده شده و از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضای سیرجان منتقل شد.

پس از این حادثه با حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان و رئیس محیط زیست شهرستان، شکایتی در مراجع قضایی تنظیم و با دستور دادستان سیرجان ضاربین تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

پس از این ماجرا ضاربین توسط پلیس اطلاعات و مامورین انتظامی پاسگاه خیرآباد، بازداشت شده و نفر چهارم که متواری شده بود نیز با کمی تاخیر دستگیر شد.

ضاربین از متخلفین سابقه دار شکار و صید هستند که سال گذشته به همراه یک اسلحه شکاری غیرمجاز توسط محیط بان هاشمی دستگیر و در دادگاه نیز به همین جرم محکوم شده بودند.

20106

کد خبر: 622319

وب گردی

وب گردی