31 اردیبهشت، پایان ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره نشریات دانشجویی + جدول هدایای منتخبان

نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز آغاز به کار کرده است و دانشجویان فعال در این حوزه تا آخر اردیبهشت سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش ایسکانیوز، این جشنواره در مقاطع و رشته‌های مختلف از جمله مقاله، تیتر، سرمقاله، گزارش، مصاحبه، طراحی گرافیک و ... و نشریات برتر برگزار می شود و از همه دانشجویان مدیرمسئول نشریات دانشجویی، سردبیر، عضو هیات تحریریه، نویسنده، طراح و ... دعوت شده تا در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در جشنواره تا آخر اردیبهشت سال جاری است و در پایان از آثار برتر، با جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

همه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یا افرادی که از زمان فارغ التحصیلی آنان تا پایان مهلت ارسال آثار بیش از شش ماه نگذشته باشد، می توانند در این جشنواره شرکت کنند. دانشجویان سایر مراکز آموزش عالی حق شرکت در جشنواره را ندارند.

منتخبان رتبه اول مرحله کشوری در بخش آثار برتر مستقل به مدت دو سال حق شرکت در آن رشته را ندارند. این منتخبان می توانند در دوره های بعدی در سایر رشته‌ها شرکت کنند. آثار و نشریات ارسالی باید در بازه زمانی فروردین 92 تا تیر 95 منتشر شده و دارای مجوز از شورای فرهنگی واحد دانشگاهی باشند. ملاک، زمان چاپ شده بر روی نشریه است.

نشریاتی می توانند در جشنواره شرکت کنند که مدیر مسئول آن نشریه دانشجو باشد. نشریات باید دارای شناسنامه و مجوز شورای فرهنگی واحد باشند و همه اطلاعات آن باید در سایت ثبت نامی درج شود و در صورت مغایرت و عدم ثبت اطلاعات درست دبیرخانه مرکزی می تواند نشریه مربوطه را حذف کند.

حبیب‌الله اسماعیلی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از تولید نشریات الکترونیکی در دانشگاه حمایت می‌شود، تاکید کرده است که ثبت‌نام در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز ادامه دارد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انتخاب صحیح مدیران مسئول عضو کمیته های نشریات می‌‌تواند به بهتر برگزار شدن جشنواره کمک کند.

رئیس اداره نشریات دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هم گفته است که جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار به میزبانی واحد تبریز برگزار می‌شود. این جشنواره در بخش های نشریات، آثار بر‌تر، مقالات بر‌تر و بخش ویژه نشریات الکترونیک است و ثبت‌نام از طریق سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: farhangi.iau.ir صورت می‌گیرد و هرگونه اطلاع‌رسانی به داوطلبان از طریق همین سایت خواهد بود.

به گفته حمید کیهانی‌مهر، هر داوطلب تنها حق شرکت از طریق یک واحد دانشگاهی را دارد و می‌تواند در همه رشته‌ها شرکت کند و در بخش آثار برتر با 5 اثر و در بخش‌های دیگر با یک اثر در جشنواره حضور پیدا کند و همه اطلاعات نشریات باید در سامانه جشنواره ثبت شود.

فرصت ثبت نام در این جشنواره تا پایان اردیبهشت 95 است و ارسال آثار از طریق دبیرخانه هیات امنای استان‌ها صورت می گیرد.

خرداد 95 داوری آثار انجام و شهریور هم مراسم اختتامیه با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی و مسئولان برگزار و به برگزیدگان مطابق آیین نامه مربوط ، جوایزی اهدا خواهد شد. برگزیدگان به جشنواره ملی نشریات دانشجویی (تیتر 10) راه می‌یابند.

جدول هدایای منتخبان کشوری و واحدی جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

20103

کد خبر: 622470

وب گردی

وب گردی