واشقانی فراهانی اعلام کرد: تمدید ارسال اثر به سومین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی تا 16 اردیبهشت

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای 5 و 6 خرداد سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم واشقانی فراهانی به ایسکانیوز گفت:‌ آثار دریافتی در جشنواره شامل: مقاله، طرح پژوهشی، کتاب، پایان‌نامه، مجله، اختراع، پیش محصول، واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان بوده و محورهای علمی جشنواره شامل: نانوشیمی، نانوفیزیک، نانوزیست، نانوالکترونیک، نانوپزشکی، نانومحاسباتی و نانو مواد است.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار از 6 اردیبهشت تا 16 اردیبهشت سال جاری تمدید شده و تارنمای جشنواره نیز به نشانی nanofestival.iausr.ac.ir برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار اعلام شده است.

واشقانی فراهانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی نانو، سمپوزیوم فناوری نانو و کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت و حضور در برنامه‌های این جشنواره با دبیرخانه جشنواره در تماس باشند.

به گزارش ایسکانیوز، سال 93 برای نخستین بار، مسابقات سراسری و جشنواره فناوری نانو به میزبانی واحدهای علوم دارویی و تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛ سال گذشته نیز این مسابقه سراسری و جشنواره به میزبانی واحد تهران جنوب این دانشگاه برگزار شد.

امسال نیز سومین جشنواره ملی فناوری نانو همراه با نخستین سمپوزیوم بین‌المللی نانوتکنولوژی 5 و 6 خرداد 95 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار خواهد شد.

این جشنواره، فرصتی است تا بتوان دستاوردهای مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی را به نمایش و رقابت گذاشت.​​​​​​

20101

کد خبر: 622588

وب گردی

وب گردی