ارائه خدمات درمانی در ایران با قیمت مناسب تری انجام می‌شود/ حضور ایران در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت عمان گفت: ارائه خدمات درمانی در ایران، با قیمت مناسب‌تری نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه گردشگری سلامت و توریسم درمانی برخودار است که به منظور معرفی این ظرفیت‌ها و نیز توانمندی‌های کشورمان در علوم پزشکی، در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت عمان که هفته برگزار شد، حضور داشتیم.

دکترچوبینه با اشاره به این‌که علاوه بر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، سازمان‌های دیگری از مجموعه جمعیت هلال احمر کشورمان نیز در این نمایشگاه حضور داشتندگفت: ارائه خدمات درمانی در کشورمان نسبت به سایر کشورها از جمله کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس با قیمت مناسب‌تری انجام می‌شود و این را باید به عنوان فرصت طلایی در جذب گردشگر سلامت مدنظر داشت.

اوبا تاکید بر این‌که گردشگری سلامت از اولویت‌های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران است، گفت: علیرغم ظرفیت‌های متعددی که در کشور وجود دارد، هنوز اقدامات اساسی و مطلوبی در این خصوص انجام نشده و به نوعی می‌توان حضور در این نمایشگاه را قدم اول در این مسیر به شمار آورد.

او همچنین به اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» تاکید کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته و با توجه به دیدارهای انجام شده و نیز تفاهم نامه‌های که با شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه منعقد گردید، امید است تا پایان سال جاری نتایج مدنظر محقق گردد.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: طی دیداری با هیات رییسه بیمارستان ایرانیان در دوبی، در خصوص نحوه آغاز همکاری‌ها صحبت شد.

او با اشاره به روابط مناسب دیپلماتیک دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عمان گفت: حضور مقام عالی وزارت بهداشت کشور میزبان در امر گردشگری سلامت، فرصت مغتنمی برای ما به شمار می‌آمد که دیدار با این مقام مسؤل، به صورت اختصاصی برای هیات اعزامی از ایران فراهم شد.

105105

کد خبر: 622707

وب گردی

وب گردی