معاون وزیر اقتصاد: برخی فضاسازی ها علیه خصوصی سازی مانع تحقق اصل 44 است

رئیس سازمان خصوصی سازی، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با برخی شعارهای عوام فریب در کوتاه مدت از سوی مسئولان مغایر است، گفت : برخی فضاسازی ها مانع از تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی است.

به گزارش ایسکانیوز، پوری حسینی درباره روند خصوصی سازی اظهار کرد: سال های 93 و 94 از این روند راضی نیستیم چون علاوه بر مشکلات جهانی، شاهد مقاومت در برابر خصوصی سازی نیز بودیم.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی برخی مقاومت ها را ناظر بر سلایق شخصی دانست و گفت: واژه اقدام و عمل در پشت سر شعار سال نشان می دهد در دو سال گذشته، این اقدام و عمل کمتر از انتظار بوده است.

پوری حسینی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با برخی شعارهای عوام فریب در کوتاه مدت از سوی مسئولان مغایر است، ادامه داد: اگر در یک شرکت دولتی کارایی نباشد، مدیران دست را در جیب بیت المال می کنند و مدیران و کارکنان، کار نکرده و فقط پول می گیرند ولی با پیاده کردن خصوصی سازی این افراد آنقدر اعتراض می کنند که فضای شرکت را علیه خصوصی سازی تغییر می دهند.

وی در این حال گفت: اصل 44، قانونی جامع و کامل است ولی مشکل ناظر بر فضاسازی هایی است که مانع از اجرای قانون می شود و اگر کمی شجاعت در حوزه خصوصی سازی داشته باشیم و صرفا در پی سوددهی نباشیم، بن بستی وجود نخواهد داشت.

602/401

کد خبر: 622747

وب گردی

وب گردی