دکتر میرزاده: دانشگاه آزاد با 22 تیم، دویست هزار ورزشکار و 700هزار متر مربع فضای ورزشی پشتیبان ورزش کشور است

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان مدیر برتر بخش خصوصی انتخاب شده بود در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کشور در سال 94 گفت: باعث افتخار من بود که در این مراسم حضور داشته باشم.دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به مقوله ورزش دارد و با حضور دکتر دادکان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم که می توان به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و حضور بیش از 340 قهرمان به عنوان مربی، بازیکن و کادر مدیریتی اشاره کرد.

دکتر حمید میرزاده در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در 20 رشته ورزشی فعالیت می کند که سهم آقایان و بانوان 10 تیم می باشد. از بین این تیم ها تا به این لحظه 12 قهرمانی مسجل شده و سایر تیم ها یا نایب قهرمان شده اند و چند تیم هم هنوز رقابت هایشان به پایان نرسیده است.
دکتر میرزاده افزود: ورزش به غرور ملی و سلامت مردم مرتبط استو از نظر ما سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست و این کار باعث کاهش هزینه های درمان می شود.
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در مجموعه دانشگاه آزاد حدود 200 هزار نفر در امر ورزش فعال هستند که قصد داریم این تعداد را در 2 سال آینده به 400 هزار نفر برسانیمو طی این 2 سال ورزشگاه هایی هم در دست احداث داریم که کارشان نهایی خواهد شد.
میرزاده در خصوص دیدار با رییس جمهور گفت: ما هر ساله برای عرض تبریک نوروز خدمت رییس جمهور می رسیم و از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم
او در پایان به احتمال حضور دادکان در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت:من دوست دارم که آقای دادکان کارش را با ما ادامه بدهد اما اگر نیاز ملی باشد که ایشان در جای دیگر خدمت کنند ما هم راضی هستیم.اما از دست دادن ایشان برایمان تاسف بار خواهد بود.

وی در پایان گفت:باعث افتخار من بود که در این مراسم حضور داشته باشم.دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به معقوله ورزش دارد و با حضور دکتر دادکان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم که می توان به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و حضور بیش از 340 قهرمان به عنوان مربی، بازیکن و مدیریتی اشاره کرد.

602/603

کد خبر: 622882

وب گردی

وب گردی