بانک رفاه : کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ویژه مستمری بگیران

بانک رفاه کارگران از ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، مستمری بگیرانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و حقوق ماهیانه آنها کمتر از 15 میلیون ریال است، می توانند کارت اعتباری خرید کالای ایرانی را از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

اعتبار کارت مذکور حداقل 20 میلیون ریال و حداکثر 60 میلیون ریال است.
مدت استفاده از آن 3 ماه بعد از تاریخ صدور و مدت بازپرداخت خرید صورت گرفته 24 ماهه، با نرخ سود 12 درصد است.
این کارت اعتباری، ضمن اعتبار سنجی مستمری بگیر و با ارائه گواهی حقوق و تعهد کسر اقساط از سازمان تامین اجتماعی برای مستمری بگیران صادر می شود.
مدیرعامل بانک رفاه هم گفت: با توجه به افزایش سرمایه بانک به 40 هزار میلیارد ریال در سال جاری که در شرایط بسیار رقابتی و بازار نامساعد کنونی صورت گرفت،‌ مهم ترین خواسته سهامدار سودآوری است و در این جهت گام خواهیم برداشت .
دکتر علی صدقی با اعلام این مطلب در همایش تبیین اهداف و استراتژی های سال 95 گفت: برای افزایش سودآوری اقداماتی مانند کاهش هزینه ها،‌ تقویت برند بانک، ارتقای بهره وری، افزایش سهم بازار و افزایش رضایت مشتری در دستور کار بانک قرار گرفته است.
وی افزود : با تفکر گذشته نمی توان سودآور بود، شرایط به کلی تغییر یافته است و باید با افکار نوین و تلاش مضاعف برنامه ها را اجرا کرد.
مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به شعار امسال "اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل"، نقش بانک رفاه را در تحقق آن مهم دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به مفهوم اقتصاد درون زا است ، اقتصادی که از درون منجر به تعالی می شود. با توجه به این شعار بانک رفاه هم می تواند در اقتصاد کلان و هم در درون خود به سمت توسعه گام بردارد.
صدقی هدف کلان بانک رفاه را تبدیل شدن به یک سازمان متعالی عنوان و تاکید کرد: اهداف و استراتژی های بانک همسو با یک بانک متعالی تدوین شده است. آنچه مهم است کار، تلاش و اعتقاد به برنامه ها است که در این جهت گام برمی داریم.

102/602

کد خبر: 622948

وب گردی

وب گردی