عبداللهی: بنگر اشتباه فکر می کند، کمیته انضباطی نگاهش به همه تیم‌ها برابر است

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ما می‌خواهیم در هفته‌های پایانی آرامش در لیگ برتر وجود داشته باشد اما گویا برخی‌ها نمی‌خواهند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین عبداللهی در خصوص اتفاقات عجیب و غریب دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته شاهد بازی زیبایی در زمین مسابقه نبودیم. در مقابل تماشاگران روی سکوها و همچنین بازیکنان درون زمین برخوردهای مناسبی با یکدیگر نداشتند و اتفاقات ناگواری را به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: پس از پایان بازی بازیکنان تیم میهمان در رختکن حبس شدند و برخی عوامل منتسب به باشگاه ملوان اغتشاشاتی را به وجود آوردند که البته باید گزارش ناظران به دست ما برسد تا بتوانیم در مورد اتفاقات رخ داده تصمیم بگیریم.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد مصاحبه بازیکنان از جمله بنگر که اعلام کرد تنها قرار است تماشاگران پرسپولیس محروم شوند، تاکید کرد: کمیته انضباطی تمام هم و غم خود را در هفته‌های پایانی لیگ برتر بر این گذاشته است که در کمال آرامش مسابقات برگزار شود اما گویا این مسئله فکری بیهوده است. گویا نمی‌گذارند و نمی‌خواهند که این اتفاق رخ بدهد.

عبداللهی افزود: همین دو سه هفته پیش بود که هواداران باشگاه ملوان محروم شدند و بازی این تیم بدون تماشاگر برگزار شد. بنگر برای صدمین بار است که این گونه فکر می‌کند و چنین مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهد در صورتی که کمیته انضباطی نگاهش به همه تیم‌ها برابر است و تصمیم یکسان می‌گیرید.

دبیر کمیته انضباطی همچنین در مورد مصاحبه‌های مازیار زارع و پژمان نوری که اعلام کردند اراده‌ای برای قهرمانی پرسپولیس وجود دارد، گفت: کدام اراده؟! هر مسئله‌ای که بیان می‌شود مستلزم بیان ادله‌هایی هم هست. به هر حال ما به این مسائل رسیدگی خواهیم کرد. هنوز مصاحبه بازیکنان را نخوانده‌ایم و پس از بررسی این موارد رای خود را صادر خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی به پرونده این اتفاقات رسیدگی می‌شود، گفت: عصر امروز تشکیل جلسه خواهیم داد و در صورتی که پرونده این بازی کامل باشد به آن رسیدگی می‌کنیم. البته احتمال صدور رای در امروز ضعیف است اما سعی می‌کنیم که هرچه زودتر رای خود را صادر کنیم.

دبیر کمیته انضباطی در مورد اینکه امکان دارد بازیکنانی از دو تیم برای هفته آینده محروم شوند، گفت: بحث محرومیت بازیکن مسئله‌ای است که به چند مورد از جمله تکرار تخلف، سنگینی آن و موارد دیگر بستگی دارد. هم‌اکنون نمی‌توانم در مورد این مسئله صحبت کنم و باید تمامی موارد را مورد بررسی قرار بدهیم. شاید در برخی موارد پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع دهیم که آنها به موارد رسیدگی کنند.

عبداللهی در مورد شادی نامتعارف بازیکنان دو تیم و اینکه مدیرعامل باشگاه ملوان هم اعلام کرده که این گونه شادی‌ها تحریک‌آمیز است، تاکید کرد: شادی بعد از گل حق هر بازیکنی است که می‌تواند انجام بدهد اما این مسئله باید متعارف باشد که البته در AFC و فیفا تعریفی از متعارف بودن نداریم. به هر حال این مسئله به آداب و رسوم باشگاه‌ها برمی‌گردد و در آیین‌نامه چیزی در مورد آن ذکر نشده است.

604/602

کد خبر: 622975

وب گردی

وب گردی