سازمان بهزیستی، متقاضی واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر

سرپرست شرکت عمران پرند، از متقاضی بودن سازمان بهزیستی برای خرید واحدهای بدون متقاضی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی طاهری، با بیان اینکه در شهر پرند 7 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی وجود دارد، گفت: از 95 هزار واحد مسکن پرند 58 هزار واحد آماده افتتاح و 7 هزار واحد فاقد متقاضی است و 30 هزار واحد امسال تکمیل می شود و سازمان بهزیستی برای خانواده های با 2 معلول 30 میلیون تومان وام بلاعوض برای خرید واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر پرند می دهد.

طاهری تصریح کرد: در صورت همکاری دستگاه های خدمات رسان برای تامین آب، برق، فاضلاب برخی از واحدها در خرداد، شهریور و در نهایت تا پایان سال 95 واگذار می شود.

طاهری، تاکیدکرد: در پایان سال 94 از طریق روزنامه آگهی دادیم و دستورالعمل ثبت نام برای واحدهای فاقد متقاضی را در سایت قرار دادیم.

طاهری، درباره متقاضیان واحدهای بدون متقاضی گفت: تعاونی ها و برخی ارگانها برای خرید واحدها اعلام آمادگی کردند و سازمان بهزیستی هم متقاضی این واحدهاست.

وی، افزود: متقاضیان با افتتاح حساب و واریز پول ، واحدها را دریافت خواهند کرد.

طاهری، تاکیدکرد: یکهزار واحد را به سازمان بهزیستی معرفی کردیم و منتظر اعلام اسامی از سوی سازمان بهزیستی هستیم.

وی، با بیان اینکه بهزیستی دستورالعمل واگذاری این واحدها به افراد را مشخص کرده است، گفت: افرادی که 2 نفر معلول جسمی دارند 25-30 میلیون تومان وام بلاعوض و افراد عادی تحت پوشش نیز 8 میلیون تومان وام بلاعوض کمک می کند.

وی، افزود: پیش نویس تفاهمنامه با سازمان بهزیستی آماده است و امروز تفاهمنامه امضا خواهد شد.

طاهری، درباره تعامل افراد برای خرید واحدها،گفت: استقبال انفرادی از واحدهای فاقد متقاضی به دلیل تعطیلات عید بسیار کم بود و با توجه به اینکه مهلت فروش این واحدها یک ماه بود در صورت نبود استقبال تا اواسط اردیبهشت تمدید خواهد شد.

401/602

کد خبر: 623006

وب گردی

وب گردی