مهاجری: در 10 دقیقه ابتدایی بازی خواب بودیم و دروازه را باز شده دیدیم

سرمربی پدیده مشهد معتقد است موقعیت های زیادی مقابل تیم نفت داشته اند.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری در رابطه با بازی تیم های پدیده و نفت می گوید: بازی بسیار خوبی که ما ده دقیقه ابتدایی آن را خواب بودیم! نمی دانم چرا بازیکنان ما در ابتدای بازی اصلا نتوانستند در حد خودشان باشند و ما تا آمدیم خودمان را پیدا کنیم دو بار دروازه خود را باز شده دیدیم.

او ادامه داد: به غیر از آن می توانم بگویم سوار بر بازی شدیم و بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کردیم، دو سه موقعیت خوب در نیمه اول و چند موقعیت مناسب در نیمه دوم داشتیم اما تنها در یک صحنه توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. البته نباید از شایستگی های تیم نفت گذشت، تیمی که خوب بازی می کند و علی رغم حواشی به وجود آمده بازهم دیدارهای خود را با موفقیت به پایان می رساند.

سرمربی پدیده در رابطه با نوع بازی بازیکنان این تیم می گوید: برای من بسیار مهم بود که بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دهند و خداراشکر به غیر از زمانی که گفتم بچه های ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند، بهرحال پدیده چون نه خطر افتادن دارد و نه امکان گرفتن سهمیه، ممکن بازیکنان این تیم با بی انگیزگی در بازی های خود روبرو شوند که در این بازی این اتفاق نیفتاد و بازیکنان ما با تمام وجود به بازی خود پرداختند.

مهاجری در رابطه با حاشیه امنیت این تیم با وجود مشکلات مالی گفت: ما با توجه به شرایط حاکم بر باشگاه دیدگاه خود را ترسیم کردیم، البته در شروع فصل شرایط به این صورت حاد نبود اما در ادامه وعده ها محقق نشد و مشکلات قضایی و بی تکلیفی در راس مدیریت و البته مسائلی که زمان عنوان کردن آنها اکنون نیست، باعث شد تا تصمیمات جدیدی برای روی پا ماندن تیم بگیریم.

او ادامه می دهد: در حال حاضر شرایط خیلی از تیم ها خراب است، اما چیزی که مشخص است با اعتصاب کردن و مسائل اینچنینی هیچ اتفاق مثبتی نمی افتد، وضعیت ما اگر از وضعیت خیلی از تیم های لیگ برتری بدتر نباشد بهتر هم اما به همراه آقایان وطنخواه و سرآسیابی با بچه های تیم جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم که با اعتصاب کاری راه نمی افتد و حداقل مسئله ای که پیش می آید ضعیف شدن تیم و زیر سوال رفتن اعتبارمان است و خوشبختانه بازیکنان نیز به این مسئله منطقی فکر کردند و خدا را شکر توانستیم تیم را به حاشیه امنیت برسانیم.

سرمربی پدیده در رابطه با نیمکت نشینی حسین بادامکی در بازی های اخیر می گوید: حسین یکی از بهترین بازیکنان ماست اما از ناحیه زانو دچار مشکل شده است، ما نمی خواستیم وضعیت او به خطر بیفتد و به همین دلیل کمتر از او بازی گرفتیم و در حال حاضر او آرام آرام وضعیت مساعدی دارد پیدا می کند و در صورت رسیدن به مرز آمادگی و سلامت در بازی های آینده از او استفاده خواهیم کرد.

مهاجری در پایان راجع به درخشش بازیکنان با تجربه این تیم مانند محسن یوسفی می گوید: بهرحال درک متقابل یک بازیکن و مربی می تواند در نهایت به نفع هر دو به پایان برسد، ما در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی داریم که در بازی های پدیده درخشیدند، درک متقابل و پرداخت کامل به دستورات فنی درست است که باعث خوب شدن وضعیت تیم می شود اما در نهایت منجر به رشد آن بازیکن نیز می شود و بازیکنان ما هم این موضوع را به خوبی می دانند.

604/602

کد خبر: 623161

وب گردی

وب گردی