خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه  کن در انتظار تخلیه هستند/نخاله‌های ساختمانی  تهدید زیست محیطی است

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: خروارها تن نخاله ساختمانی که در مسیر رودخانه کن ریخته می‌شود تهدیدی بزرگ زیست محیطی برای حریم شهر تهران و شهرهای مجاور نظیر چهار دانگه است.

به گزارش ایسکانیوز اقبال شاکری در دویست و چهل و نهمین جلسه شورا با اشاره به اقدام شهرداری در بزرگراه آزادگان مبنی بر ایجاد کانال های آب گفت : این یک اقدام بزرگ عمرانی است که یکی از بزرگراه های محوری شهر تهران را از غرقابی شدن و خطر سیلاب محافظت می کند .

او سپس یا لحن گلایه آمیزی به تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه رودخانه کن اشاره کرد و با هشدار به استانداری گفت: خروارها تن تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر رودخانه کن انجام می‌شود که علاوه بر حریم شهر تهران برای شهرهای مجاور همچون چهار دانگه بسیار خطر ناک است.

او ادامه داد: ردیف ردیف خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه و به ویژه در نزدیکی معادن شن به انتظار تخلیه این نخاله‌ها هستند و از آن بدتر این است که نهاد های مسئول مانند حریم بان و شهربان و دیگر دستگاه‌ها هیچ نقشی ایفا نمی کنند. این همه سازمان چه می کنند و چرا به وظیفه خود عمل نمی کنند؟

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، رییس کمیته عمران گفت: به استانداری و فرمانداری هشدار می دهم که اگر با این موضوع برخورد جدی نشود در آینده در پایین دست رودخانه با مشکلات زیست محیطی و فاجعه مواجه خواهیم شد.

105105

کد خبر: 623228

وب گردی

وب گردی