برنامه وزارت علوم برای اصلاح نسبت استاد به دانشجو

وزیر علوم گفت: برنامه وزارت علوم اصلاح نسبت استاد به دانشجو است و همه دانشگاهها از جمله دانشگاه الزهرا (س) می توانند در همین راستا از ظرفیتی که بنیاد ملی نخبگان برای جذب ایرانیان نخبه خارج از کشور در نظر گرفته است استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد فرهادی پس از بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه الزهرا (س) در جمع هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه حضور یافته و در جریان وضعیت فعلی و روند توسعه این دانشگاه قرار گرفت.

او ضمن اعلام خرسندی از هدف گذاری دانشگاه الزهرا (س) برای کسب جایگاه نخست دانشگاههای ویژه بانوان در دنیا تا سند چشم انداز بیست ساله، تدوین برنامه راهبردی در این دانشگاه را نشانه جدیت و پشتکار مدیریت این دانشگاه برای دست یابی به اهداف دانست.

دکتر فرهادی ضمن اشاره به برنامه وزارت علوم برای افزایش پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاههای کشور اظهار داشت :دانشگاه الزهرا (س) می تواند دانشجویان زیادی را از کشورهای مسلمان و همسایه جذب کند .

وزیر علوم با اشاره به جایگاه رشته های هنری در دانشگاه الزهرا (س) افزود: در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی که به زودی ابلاغ می شود شرایط بهتری برای استادان گروههای هنر و علوم انسانی پیش بینی شده است و تکیه این آیین نامه به ارائه مقالات پژوهشی نیست .

در این نشست دکترانسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا (س) گزارشی از وضعیت فعلی و برنامه توسعه این دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی و عمرانی ارائه کرد.

دکتر فرهادی پس از حضور در یادمان شهدای دانشگاه الزهرا(س) و ادای احترام به مقام شامخ آنان، از پروژهای در حال احداث خوابگاه دانشجویی، آمفی تئاتر و سالن ورزشی این دانشگاه بازدید کرد و در جریان پیشرفت آنها قرار گرفت.

20104

کد خبر: 623334

وب گردی

وب گردی