راه اندازی میز خدمت در تمامی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان

میز خدمت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان راه اندازی می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به جامعه دانشگاهی و مراجعین است و بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از آموزه های مهم دینی ما بوده و در جای جای آیات کلام ا... مجید از آیه ( و لقد کرمنا بنی ادم ) ....... در سوره اسراء تا فرمان خداوند به پیامبر عظیم الشان اسلام مبنی بر سخن گفتن با بندگان به نیکوترین وجه بر آن دستور داده شده اس.

وی در ادامه گفت: جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولان دانشگاه و ارائه دهندگان خدمت و افرادی است که مستقیما با مردم و مراجعین سر و کار دارند.
رییس دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد : سرعت، دقت و کیفیت انجام امور مسلماً نقش زیادی در رضایت ارباب‌رجوع در ادارات را دارد اما مهم‌تر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است چراکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد آن دانشگاه را دارد.
وی افزود: راه اندازی میز خدمت و دفتر طرح تکریم ارباب رجوع به منظور ایجاد ساز و کار لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به شهروندان و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع اقدام خوب و شایسته ای است که ان شاءالله بتواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
در پایان دکتر لک بیان داشت: پیگیری و رفع مشکلات ارباب رجوع در کوتاهترین زمان، مهمترین دغدغه ما در واحدهای دانشگاهی است که به یاری خدا با راه اندازی میز خدمت این امر محقق خواهد شد.
20101

کد خبر: 623410

وب گردی

وب گردی