وزیر بهداشت: تا پایان کار این دولت، طرح تحول سلامت را ادامه می دهیم

دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت گفت: مهمترین بیماری حوزه سلامت این است که خدمات آن به قیمت روز خریداری نمی شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وبدا، دکتر هاشمی که در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سخن میگفت در این مورد افزود: این مشکل به این دلیل ایجاد می شود که همه خدمات چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی در دست دولت است.

دکتر همچنین به روسای دانشگاه های علوم پزشکی بیان کرد: امسال سال آخر فعالیت دولت یازدهم است و طبیعی است ممکن است حرف های زیادی را به اسم نقد بشنویم اما باید بدانیم که این زمان خدمت شاید در آینده در اختیار ما نباشد و باید مثل دونده ای که همه توان خود را در دور پایانی به کار می گیرد، تلاش خود را بیش از گذشته کنیم تا مردم جامعه رفاه بیشتری داشته باشند.

او همچنین در مورد وضعیت برنامه تحول سلامت گفت: با وجود اینکه در آغاز دولت برای تحقق این برنامه روی همکاری سایر ارگان ها حساب ویژه ای باز کرده بودیم، بار این برنامه همچنان بر دوش وزارت بهداشت بوده است. با این همه ما برنامه طرح تحول سلامت را با تمام توان تا پایان کار دولت پیگیری می کنیم.

شایان ذکرست بیستمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور هم اکنون در تهران در حال برگزاری است.

20104

کد خبر: 623412

وب گردی

وب گردی