«بتمن علیه سوپرمن» همچنان صدرنشین است

فیلم جدید و ابرقهرمانی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» برای سومین هفته پیاپی در صدر فهرست فروش گیشه بین‌الملل سینماهای جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، جدیدترین محصول کمپانی برادران «وارنر» که برای اولین بار «بتمن» و «سوپرمن» را در یک فیلم، کنار هم قرار داده است با فروش 34 میلیون دلاری در 67 بازار خارجی مجموع فروش بین‌المللی و جهانی خود را به ترتیب به بیش از 486 و 783 میلیون دلار رساند.

«بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» هم اکنون یکی از 10 فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ سینماست و فروشی بیشتر از «ددپول» (755 میلیون دلار)، «نگهبانان کهکشان»(773 میلیون دلار) و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» ثبت کرده است.

از سویی دیگر این فیلم که با هزینه تولید 250 میلیون دلار ساخته شده و میلیون‌ها دلار نیز صرف تبلیغات آن شده تاکنون نتوانسته محصولی پرسود برای کمپانی برادران «وارنر» باشد و بعید به نظر می‌رسد به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست یابد.

فیلم «کتاب جنگل» محصول کمپانی دیزنی نیز در اولین اکران بین المللی خود نمایشی موفق در بازارهای آسیایی و‌آمریکای لاتین داشت و توانست 7/6 میلیون دلار از محل سینمای هند‌، 6/2 میلیون دلار از روسیه و 2/6 میلیون دلار در استرالیا فروش داشته باشد تا در مجموع 28/9 میلیون دلار فروخته باشد.

«کتاب جنگل از این هفته در سینماهای آمریکای شمالی‌، چین،‌ برزیل،‌ فرانسه و مکزیک اکران خود را آغاز می‌کند.

انیمیشن «زوتوپیا» نیز این هفته 22/7 میلیون دلار از محل سینماهای 53 کشور جهان فروخت و فروش بین‌المللی وجهانی‌اش را به ترتیب به 556 و 852 میلیون دلار افزایش داد.

به گزارش ورایتی، فیلم «سقوط لندن» این هفته به لطف فروش 24 میلیون دلاری در سینماهای چین به فروش 26 میلیون دلار در 26 کشور جهان دست یافت و تاکنون مجموع فروش 90 میلیون دلار ثبت کرده است.

فیلم «مرد شکارچی: جنگ زمستانی» در اولین هفته اکران خود در 18 بازار بین‌المللی و پیش از اکران آمریکایی شمالی توانست 20 میلیون دلار بفروشد و از این هفته شمار کشورهای نمایش دهنده خود را به 47 افزایش خواهد داد.

قسمت سوم انیمیشن «پاندای کونگفوکار» نیز با اضافه کردن 3/3 میلیون دلار از 19 بازار خارجی‌، فروش گیشه بین الملل خود را به بیش از 342 میلیون دلار رساند.
503502

کد خبر: 623431

وب گردی

وب گردی