زندگی از چشمان من در حمایت از کودکان محک

نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوانِ تارا بهبهانی 26 و 27 فروردین 1395 در مؤسسه خیریه محک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز دهمین دوره نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان با عنوان «زندگی از چشمان من»، 26 و 27 فروردین از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه 2 روزه که هنرمندان کودک و نوجوان دیدگاه خود را نسبت به زندگی از طریق 72 اثر هنری به نمایش می‌گذارند، حمایت و همراهی‌شان را با دوستان کوچکشان در محک اعلام می‌کنند.

بهبهانی درباره این نمایشگاه گفت: «انگار همین دیروز بود که با 16 نقاش کودک و نوجوان اولین نمایشگاه نقاشی را در محک برگزار کردیم. آن روز فکر نمی‌کردیم، تیم 16 نفره ما، با حضور یاوران همراه و همدل کودک و نوجوانمان 72 نفر شود. امیدوارم برگزاری این نمایشگاه، بستر مناسبی برای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان فراهم کند.»

تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر که در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی متعددی حضور داشته است، ده سال است که با برگزاری نمایشگاه نقاشی در مؤسسه خیریه محک و اهدای کلیه عواید حاصل از فروش به فرزندان محک، توجه کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را به حمایت از همسالان مبتلا به سرطان‌شان جلب می‌کند تا پیام دوستی و مهربانی در بین کودکان و نوجوانان کشورمان منتشر شود.

مؤسسه خیریه محک همواره در کنار مأموریت اصلی خود که حمایت همه جانبه درمانی و رفاهی از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌ آنهاست، به ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوع و آموزش نوع‌دوستی به کودکان و نوجوانان می‌اندیشد و امیدوار است آینده‌سازان ایران زمین با سنت دیرینه ‌نوع دوستی هر چه بیشتر آشنا شوند.

105105

کد خبر: 623575

وب گردی

وب گردی