عابدزاده میهمان امشب برنامه خندوانه و سورپرایز جناب خان

در ادامه سری برنامه های خندوانه امشب مرد شماره یک سال های نه چندان دور تیم ملی میهمان رامبد جوان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس که سال ها بود در هیچ کدام از برنامه های تلویزیونی حاضر نمی شد به دعوت رامبد جوان در برنامه خندوانه شرکت کرد و در مدت حضورش لحظات جالب توجهی را به ثبت رساند.

در شرایطی که طبق روال همیشگی برنامه خندوانه در ابتدا پخش و سپس به روی آنتن شبکه نسیم می رود عابدزاده هم یکی ، دو روز قبل در ویژه برنامه خود در حالی نزدیک به دوساعت مهمان مجری توانمند خندوانه بود که گفته می شود حرف های جالب توجهی در مصاحبه با رامبد به زبان آورده است و از زندگی شخصی و اتفاقاتی که برایش رخ داد تا استقلال، پرسپولیس ، تیم ملی ، جام جهانی 98 فرانسه و همچنین بازی رویایی با استرالیا خاطراتی را برزبان آورده است.

نکته جالب این که با حضور احمدرضا عابدزاده جناب خان هم در توصیف عقاب آسیا شعرهایی خواند که با استقبال حاضران در سالن و همچنین خود عابدزاده مواجه شد تا لحظات شادی برای این بازیکن سرشناس فوتبال ایران رقم بخورد. قرار است طبق هماهنگی های به عمل آمده ویژه برنامه عابدزاده در خندوانه امشب از شبکه نسیم به روی آنتن برود که توصیه می شود حتما این برنامه را از ساعت 23 امشب تماشا کنید.

604/602

کد خبر: 623772

وب گردی

وب گردی