استاندار مازندران:  کسب رتبه علمی دوم کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی ساری مایه افتخار است

کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار استاندار مازندران کسب رتبه علمی دوم کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی ساری را مایه افتخار دانست و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری رشد چشمگیر و قابل قبولی در آموزش و پژوهش داشته و در چند سال گذشته تحول چشمگیری از لحاظ آموزشی در مرکز استان مازندران ایجاد کرده است

مقام عالی دولت در استان خواستار توسعه فعالیتهای دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد و گفت : انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران یک برنامه عملیاتی برای اقتصاد مقاومتی ارائه کند.
وی تاکید کرد : دانشگاه مبداء تحولات و رشد و پیشرفت جامعه است و انتظار داریم دانشگاهیان و دانشجویان در عرصه توسعه همه جانبه استان مشارکت جدی داشته باشند.

کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و رئیس واحد ساری نیز با تشکر از عنایت و مساعدتهای استاندار مازندران گفت : دانشگاه آزاد اسلامی استان با 4 مرکز رشد و 20 شرکت فناور در خدمت توسعه استان و تحقق اقتصاد مقاومتی است .

وی از پیگیری لازم برای احداث نیروگاه برق در دانشگاه آزاد واحد ساری خبر داد و گفت : ما آمادگی کامل برای اجرای پروژه های دانش بنیان در دانشگاه را داریم و با همکاری استانداری مازندران می توانیم طرح های بسیار خوبی را به مرحله تولید انبوه برسانیم .

نیازآذری افزود: الحمدلله استاندار مازندران بسیار خوب عمل نمود و موجب اعتماد و امید مردم مازندران شد.

وی تاکید کرد : اعتماد ایجاد شده توسط استاندار موجب اعتبار و توسعه استان شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران تصریح نمود : علیرغم جوسازی های مختلف در سایه سعه صدر ، تدین و تجارب استاندار مازندران شاهد توسعه در بخشهای مختلف بوده ایم هر چند مشکلات بسیار زیاد است و حجم فعالیتها زیاد نشان نمی دهد.

او بیان کرد : مردم قدردان اقدامات جهادی استاندار مازندران هستند و خدا را شاکریم که استان در جهات مختلف پیشرفت داشته است.

وی در پایان گفت: اعتماد استاندار به مردم موجب اعتبار شده است و این سرمایه بزرگی برای استان است .

در پایان این دیدار مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه فعالیتهای دانش بنیان برنامه های خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه کند.

20101

کد خبر: 623801

وب گردی

وب گردی