شهرزاد  قاتل شد/عکس

زن جوان که مردی را به دلیل مصرف شیشه در خانه‌اش به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 04:40 ، بیست و چهارن فرودین ماه یک فقره کشف جسد در واحد 19 یک مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی – خیابان امام رضا به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 33 ساله بنام "شهرام . ش" به علت اصابت جسم تیز و برنده به ناحیه گلو فوت نموده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تأیید خبر اولیه و اعلام خبر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویزه قتل دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جنایت و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند ؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار رگفت .

تحقیقات از محل جنایت :

با حضور در محل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که منزل متعلق به خانم جوانی بنام شهرزاد( 32 ساله) است که از حدود چهار سال پیش ، پس از فوت همسرش و بواسطه یکی از دوستانش ، با برادر دوستش آشنا و پس از مدتی با یکدیگر نامزد شده اما پس از گذشت مدت کوتاهی شهرزاد از اعتیاد شهرام به مصرف مواد مخدر اطلاع پیدا کرده و به این علت از ازدواج با شهرام منصرف می شود با این وجود شهرام کماکان اصرار بر ازدواج با شهرزاد داشته است .

اظهارات اولیه شهرزاد :

شهرزاد در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : ساعت 23:00 ،‌بیست و سوم فرودین ماه ، شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه کرده بود به منزل من آمد ؛ تا ساعت 24:00 شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد . حدودا ساعت 02:30 [ 24/01/1395 ] بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما اینبار گلویش خون آلود بود و از گلویش خون می آمد !! شهرام با همان وضعیت وارد خانه شد ؛ من قصد کمک کردن به او را داشتم و حتی با اورژانس نیز تماس گرفتم اما زمانیکه اورژانس به محل رسید به من گفتند که او فوت کرده است .

دستگیری شهرزاد :

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان در تحقیقات از اهالی مجتمع اطلاع پیدا کردند که در حدود ساعت 02:30 صدای درگیری شدیدی از داخل خانه شهرزاد شنیده شده است ؛ دلایل بدست آمده مبنی بر شنیده شدن صدای درگیری و همچنین بهم ریختگی وسایل خانه تماما حکایت از آن داشت که شهرام طی یک درگیری با شهرزاد به قتل رسیده است ؛ لذا ضمن انجام هماهنگی با بازپرس ایلخانی ، شهرزاد دستگیر وجهت ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

اعتراف به جنایت :

شهرزاد پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ناچار لب به اعتراف گشود ؛ او این بار در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ساعت 23:00 بیست و سوم فرودین ماه بود که شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه و خریداری کرده بود به منزل من آمد ؛ تا ساعت 24:00 ، شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد . حدود ساعت 02:30 بامداد [ 24/01/1395 ] بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما اینبار متوجه شدم که او از بیرون مواد ( شیشه ) تهیه نموده و قصد مصرف مواد در داخل خانه ی مرا دارد . به او اعتراض کرده و قصد داشتم تا موضوع را به خانواده اش اطلاع دهم اما او مانع من شد و در ادامه مرا مورد ضرب و جرح قرار داد . شهرام از قبل چاقویی را تهیه و در داخل جاکفشی خانه ی من گذاشته بود ؛ به سراغ چاقو رفت و با آن مرا تهدید کرد ؛ در یک لحظه توانستم دسته ی چاقو را بگیرم اما ناگهان تیغه ی چاقو وارد گلوی شهرام شد و او روی زمین افتاد ؛ خون زیادی از شهرام رفته بود ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ قصد داشتم مانع از ادامه خونریزی شوم اما کاری از دستم بر نمی آمد ؛ سرانجام با اورژانس تماس گرفتم و پس از دقایقی عوامل اورژانس در محل حاضر شدند ؛ وقتی شهرام معاینه شد به من اعلام کردند که او فوت کرده است .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده از محل وقوع جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

20106

کد خبر: 623832

وب گردی

وب گردی