بازدید معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از کلینیک سلامت واحد اسلامشهر

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از کلینیک سلامت واحد اسلامشهر بازدید و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با این واحد دانشگاهی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ضمن دیدار با مسئولین این واحد دانشگاهی، از کلینیک سلامت واحد اسلامشهر بازدید کرد.

ابطحی در حاشیه این بازدید، راه اندازی شصت و هفتمین درمانگاه دانشگاه سالم در دانشگاه آزاد اسلامی توسط واحد اسلامشهر را گامی ارزشمند در راستای دستیابی به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه قلمداد و به نیابت از سوی دکتر میرزاده از تلاشهای دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس واحد اسلامشهر و دیگر مسئولان این واحد دانشگاهی تقدیر کرد.

او با اشاره به خدمات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی؛ از روند توسعه ای فعالیت های بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در این حوزه سخن گفته و ادامه داد: «خوشبختانه با یاری خداوند متعال و همراهی مسئولین و کلیه همکاران علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در سال گذشته توانستیم در تمامی زمینه های علوم پزشکی همچون: توسعه مهارت های تخصصی، ارتقای سلامت دانشجو و نیز ارتقای آموزش و کیفیت آموزشی به بهترین نحو عمل کرده و نتایج و افتخارات ارزشمندی به ثمر رسانیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از نگاه و توجه ویژه مسئولان واحد اسلامشهر به ارتقای بهداشت و سلامت دانشگاهیان و نیز شهروندان شهرستان اسلامشهر تقدیر کرده و افزود: «شناخت نیازهای جامعه و همسویی با مردم، یکی از بزرگترین وظایف ما در حوزه علوم پزشکی است که خوشبختانه مسئولین واحد اسلامشهر با درک صحیح این مهم توانسته اند در این راستا به نحوی مطلوب عمل نموده و ضمن توجه به سلامت و بهداشت دانشگاهیان، به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به شهروندان اسلامشهر نیز بپردازند.

اودر بخش دیگر سخنان خود از لزوم بکارگیری تدابیر لازم در ارتقای مهارت های ارتباطی و اخلاق حرفه ای کادر پزشکی، جهت رضایتمندی کامل ارباب رجوع و خانواده های بیماران سخن گفته و دستیابی بدین امر را مستلزم بکارگیری مدیران و کارکنانی دلسوز و توانمند دانست که در کنار تخصص علمی، از مدیریت ارتباطات و اخلاق حرفه ای نیز بهره مند باشند.

دکتر ابطحی در خاتمه بازدید، ضمن گفتگو با دکتر سلمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر؛ تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و آمادگی خود را در تمامی زمینه ها برای همکاری با کلینیک سلامت واحد اسلامشهر اعلام کرد.

کلینیک سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، روز بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی؛ با هدف ارتقای بهداشت و سلامت جامعه؛ و نیز خدمت رسانی بهینه به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مردم شریف شهرستان اسلامشهر در این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

این کلینیک با 213 متر زمین،3 طبقه ساختمان و 450 متر زیر بنا؛ دارای مراکز اورژانس، تزریقات، C.P.R ، تراکم سنجی، کلینیک مشاوره و بهداشت روان، اندام سنجی و تست تخصصی ورزش، کلینیک تخصصی دندانپزشکی و ... بوده و با صرف هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر راه اندازی شد.

گفتنی است در این بازدید دکتر علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امین قاسم بگلو مدیرکل توسعه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سلمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، دکتر داریوش رباطی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد اسلامشهر و جمعی از مسئولین این واحد دانشگاهی حضور داشتند.

20101

کد خبر: 623894

وب گردی

وب گردی