مأموران پلیس فتا رشوه ۱۵۰ میلیون تومانی   را رد کردند

مأموران پلیس فتا استان البرز رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی گردانندگان یک سایت کاریابی قلابی را رد کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کیهان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اعلام شکایت برخی از شهروندان مبنی بر اغفال از سوی فردی که از طریق فضای مجازی به بهانه استخدام قطعی و کار در منزل، از آنها میلیون‌ها ریال کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا استان البرز قرار گرفت.

سرتیپ «کامرانی صالح» افزود: به دنبال رصد و گشت‌زنی‌های اینترنتی، کارشناسان پلیس فتا به وب سایتی برخورد کردند که گرداننده آن تحت عنوان شرکت تولید کننده «دستمال کاغذی» در قبال دانلود پکیج کار در منزل و استخدام قطعی کاربران متقاضی کار، مبلغ 150 هزار ریال بابت هزینه دانلود پکیج و استخدام قطعی در آن شرکت دریافت می‌کرد، پس از واریز مبلغ مذکور در پکیج ارسالی از متقاضیان خواسته می‌شد تا جهت ضمانت مواد اولیه دستمال کاغذی، مبلغ 15 میلیون ریال پرداخت کنند.

او گفت: در استعلام از سوابق این شرکت صوری، مشخص شد مبالغ درخواستی برای ضمانت ارسال دستمال کاغذی به حساب متهم واریز امادر قبال وجه مذکور هیچ محصولی برای مشتریان ارسال نشده است.

این مقام انتظامی گفت: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و طی اقدامات اطلاعاتی، متهم و همدستش را با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به هنگام انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس فتا، متهم اصلی جهت فرار از مجازات قانونی، یک فقره چک یک میلیارد ریالی، 760 دلار و مقادیری طلا و جواهرات به مأموران پیشنهاد رشوه داد که مأموران با رد رشوه، مبلغ پیشنهادی را صورتجلسه و متهمان را به همراه مستندات موجود به پلیس فتا منتقل کردند.

گفتنی است، متهمان تاکنون از 2 هزار و 800 نفر به مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

105105

کد خبر: 624073

وب گردی

وب گردی