طرح جریمه مشمولان غایب با ابلاغ لایحه قانون بودجه سال 95 اجرا می شود

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب که سال 94 درخواست خود را ثبت کرده اند و نسبت به پرداخت مبلغ جریمه اقدام نکرده اند ، باید منتظر ابلاغ لایحه قانون بودجه سال 95 باشند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای آورده است، مقررات جریمه در نظر گرفته شده برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولینی است که مدت غیبت آنان بیش از هشت سال بوده است.
این اطلاعیه می افزاید، با توجه به اینکه این موضوع در لایحه بودجه سال 94 پیش بینی و مبلغ جریمه در نظر گرفته شده برای اجرا، در همان سال تعیین شده است، لذا مشمولان متقاضی این طرح که سال گذشته نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام نکرده اند، باید تا ابلاغ لایحه قانون بودجه سال 95 توسط مجلس شورای اسلامی منتظر باشند چراکه این مقررات با مشخص شدن مبلغ جریمه تعیین شده از سال 95 اجرایی خواهد شد.
سازمان وظیفه عمومی ناجا به محض دریافت ابلاغیه مربوط به جزئیات این مقررات ، اخبار مربوط به آن را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان در سایت پلیس به نشانی www.vazifeh.police.ir اطلاع رسانی خواهد کرد، لذا متقاضیان از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

20106

کد خبر: 624273

وب گردی

وب گردی